Aprilia RS125
Fra : Jesper FA

Dato : 03-04-01 10:02

Hvor meget udvikling er der sket på Aprilia RS125 fra '95 til idag. Jeg kan
se den er blevet noget med 3 kg lettere og har fået en anden kåbe.. Er det
det eneste eller er der sket vigtigt opdateringer i baggrunden (Fra hvilken
årgang)?

--
Jesper
CBR600F4

Fra : Søren

Dato : 04-04-01 07:08

Hej Jesper

Jeg har selv haft en Aprilia fra 97. Men desværre ved jeg ikke så meget om
udviklingen. Men en der kan hjælpe dig er helt sikkert Peter fra Søborg Mc.
Han er en rigtig flink fyr som er aut. Aprilia forhandler Find ham på
http://www.soborgmc.dk/

Mvh Søren
(ZX6R)

Jesper FA <news@skydiver.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ac3iv$16oq$1@news.cybercity.dk...

Fra : Avantgarde

Dato : 04-04-01 11:14

Har en 99'er, og den er magen til 2001 modellen, på nær kåben.

Der er næsten ikke sket noget siden 93'er modellen. Der er vist nok kommet
en anden Rotax motor i, og et andet tændingssystem samt karburering fra 34
mm. til 28 mm.

I guess it's a classic somehow.

Hvorfor ændre noget som virker.

Jeg synes stadig at det er en af de bedste 125'ere til gadebrug, selvom
konceptet er gammel. Men det er jo også kun japanerne som skifter model
hvert år.

Frank
Aprilia RS125 Harada Replica som står som ny.