Opbygning af Motard
Fra : Maria & Anders

Dato : 24-07-03 14:43

Hej NG.
Jeg render og spekulerer lidt på at bygge min XT600e om til motard.
Jeg har dog fundet ud af at det ikke er så billigt igen, men nevermind. Jeg
ville bare høre om der var nogen der havde lidt erfaringer med den slags, og
evt om hvor man kunne hente hjælp og inspiration til sådan et projekt.
Jeg har ladet mig fortælle at et par zzr600 fælge kan smutte lige på uden de
vilde modifikationer.
Men jeg vil dog hellere have et par sorte excel egerfælge på.
På forhånd tak.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Benz...

Dato : 24-07-03 15:13

Maria & Anders wrote:
> [...]
> uden de vilde modifikationer.
> Men jeg vil dog hellere have et par sorte excel egerfælge på.

Jesper Meincke har bygget sin KTM om. Med et veldig flot og
missundelsesværdigt resultat! ;)
Måske kan han hjælpe. hvis han altsår vil. :)

mvh Benz... R6 millennium
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=268

Fra : J.A.Boss

Dato : 24-07-03 21:54

Hej Ziegler,

jeg er selv igang med at skrue på min Husqvarna TE 610, hvor der er sat
sorte exel fælge med talon nav på. Jeg arbejder på SU budget, men det kan
lade sig gøre. Var heldig at finde dem brugt, kørt 200 km. Og så med
michelin pilot sport på med i prisen.
Har efterhånden fået lavet mange fede detaljer, motard er for
hjemmeskrueren...
Medmindre man køber den nøgleklar

www. louis.de har flere gode stumper som blinklys, omdrejningstæller og
spejle til rimelige priser.

Yahoo groups har et forum for motard.

www.supermotard.dk er der link til det danske motard forum.

www.super-moto.dk har mange stumper, bla exel.

Håber det hjælper lidt....

Jimmi Boss

Fra : Maria & Anders

Dato : 25-07-03 07:31

"J.A.Boss" <j.i.boss@mail.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> michelin pilot sport på med i prisen.
> Har efterhånden fået lavet mange fede detaljer, motard er for

Hej igen!
Jeg skal bare igang med at motarde den for vildt, for det ser sgu da alto
for blæret ud

>Var heldig at finde dem brugt, kørt 200 km. Og så med
>michelin pilot sport på med i prisen.
Hvor fandt du dem henne af?? Jeg synes ikke man hører om motard så meget.

>motard er for
> hjemmeskrueren...

Det er netop det jeg kan lide ved det, så kan man jo lave den mere eller
mindre som det passer en, og ens tegnebog.

Mange tak for hjælpen

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)