MC til damen!
Fra : Esben Bøll

Dato : 24-07-03 14:37

Er der nogen som kunne give nogen forslag til en lille og mest mulig
stabil cykel. "En rigtig slider " til min kæreste som er MEGET træt af,
at sidde bag på efter godt 2 år og mange tusinde kilometer.

Min. en 250cc som gerne skulle kunne køre dag ud og dag ind og starte hver
morgen.
Sæden højden må ikke være for høj, max ca 75cm. ellers bliver hun vist nødt
til at køre med høje hæle. :-/
Økonomien, tja.. en max ca 17.000 koner. Ret meget mere så er der vist ikke
til forsikring.

Vi har haft kigget lidt på noget Honda CB4000,Suzuki GS400

Håber at nogle kan komme med nogle gode forslag.
I kender det jo nok, når man først har bestemt sig, så skal det jo gerne gå
stærkt!!

MVH Esben Bøll
TA "95 som HELDIGVIS er for høj til damen!!

Fra : Hekto

Dato : 24-07-03 14:56

In article <3f1fe0ec$0$5172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, ebo@tdc.dk
says...
> [...]
>
> Håber at nogle kan komme med nogle gode forslag.
> I kender det jo nok, når man først har bestemt sig, så skal det jo gerne gå

GS400-450 har en forholdsvis stor sædehøjde, mere end 75cm; men kan
sikkert sænkes lidt.

Til 17.000,- er det eneste der ellers liige falder mig ind GN250 og
Yam's SR250.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 24-07-03 17:24

Min kæreste startede på en GS450. Det mener jeg er et godt valg i den
prisklasse. Men pas på, hurtigt vil hun have en større

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : J.A.Boss

Dato : 24-07-03 21:58

*snip*

> Sæden højden må ikke være for høj, max ca 75cm. ellers bliver hun vist
nødt
> til at køre med høje hæle. :-/

www.louis.de sælger højhælede støvler hvor det ikke kan ses. Min kæreste er
blevet meget mere sikker med at movere sin ER5 rundt efter hun fik sådan et
par.

VH
Jimmi Boss

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 25-07-03 07:08

Esben Bøll wrote:
> Er der nogen som kunne give nogen forslag til en lille og mest mulig
> stabil cykel. "En rigtig slider " til min kæreste.
> Vi har haft kigget lidt på noget Honda CB4000,Suzuki GS400

Hej Esben

Du må ikke glemme XS 400 og GS 450. BRedden af modellen er også ret vigtig,
derfor kan man ikke læse alting ud af sædehøjden.

Jeg kender forresten en der har en XS400 til salg der ikke sprænger dit
buget.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Per Odense

Dato : 25-07-03 23:24

"Esben Bøll" <ebo@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> stærkt!!
>

> MVH Esben Bøll
> TA "95 som HELDIGVIS er for høj til damen!!

Blev det ikke til noget med XZ'eren??

vh. Per

Fra : Grete Lind-Thomsen

Dato : 26-07-03 15:46

SNIP!

> Blev det ikke til noget med XZ'eren??
>
> vh. Per

Nej den var sgu i for dårlig stand. Der var en del rust på stellet og
motoren lød ikke videre godt. Så den ville vi ikke forsøge os med!

MVH Esben Bøll