Windows Picture and Faxviewer
Fra : pre

Dato : 24-07-03 14:34

Er der nogen der kan identificere dette dyr som påstås at kunne læse visse
blokerede e-mail vedhæftninger.
pre

Fra : Peter Hansen

Dato : 24-07-03 20:29

Hvis jeg forstår dig rigtigt: Programmet er en enkel billedfremviser, der
kan vise billeder, herunder billeder af fax i tif-format.

Det hedder Windows billed- og faxfremviser på dansk og findes i hvert fald i
Windows XP.

v.h.

Fra : pre

Dato : 24-07-03 20:59

Fuldkommen rigtigt opfanget. Det var klippet herunder der fik mig til at
undre. Men det er givetvis en bruger der ikke lige har fanget melodien - og
som leverer en god Typo.
Tak for hjælpen.
pre
The message below appears :
"OE removed access to the following unsafe attachements
in your mail: xxxxxxx.XIF ".
I can open these .XIF files through "Windows Picture and
Fax Viewer" without problems.