knallert 1970
Fra : prebenradio

Dato : 24-07-03 14:30

i 1970 var jeg 16 år og måtte køre 2 på en Everton fordi der var
twinsæde på og ekstra fodhvilere,ER her nogen der kan huske loven/dato
osv sender jeg en buket blomster igennem interflora.
Med venlig hilsen
Prebenradio@ofir.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Jante

Dato : 24-07-03 16:06

"prebenradio" skrev:

> i 1970 var jeg 16 år og måtte køre 2 på en Everton fordi der var
> twinsæde på og ekstra fodhvilere,ER her nogen der kan huske loven/dato
> osv sender jeg en buket blomster igennem interflora.

Jah, samme her, det var sgu tider dengang!

Kan du ikke bare søge på http://www.retsinfo.dk/ ?

J.L.

Fra : Hekto

Dato : 25-07-03 06:47

In article <3f1fe01e$0$48915$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
prebenradio says...
> [...]
> twinsæde på og ekstra fodhvilere,ER her nogen der kan huske loven/dato
> osv sender jeg en buket blomster igennem interflora.

Jeg er ikke helt sikker på at det var i '70; men snarere i en kort
periode i '71.
Jeg fyldte 16 i oktober '70, og kan huske at jeg har kørt med nogen
bagpå om sommeren. Måske er den trådt i kraft på et sent tidspunkt i
'70?
Det var en kortvarig fornøjelse, og jeg husker ikke rigtigt hvorfor man
ophævede den igen. Sikert et eller andet med ulykker, som da
aldersgrænsen blev sat til 15, og så hævet igen.
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : A. K.

Dato : 27-07-03 20:39

"prebenradio" <prebenradio.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> twinsæde på og ekstra fodhvilere,ER her nogen der kan huske loven/dato
> osv sender jeg en buket blomster igennem interflora.
Jeg tror også det var i 1971, da var min storebroder 16 og jeg kan huske jeg
sad bag på ham, han havde da en Puch VZ 50 på den var det lovligt, men ikke
på en Puch MS50 altså den lille sorte 3 gearede.

--

Hilsen
A . K. Esbjerg