billederne driller
Fra : hek0101

Dato : 03-04-01 09:53

Jeg er helt ny på området. Dette er sikkert ret indforstået for mange, men
hvad gør jeg forkert, når den billedfil, jeg sætter ind i mit html-dok, i browseren viser sig som et rødt kryds i en firkant?
God dag til alle
Henny

http://www.kandu.dk/

Fra : John Højsholt

Dato : 03-04-01 10:04

"hek0101" <hek0101.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad gør jeg forkert, når den billedfil, jeg sætter ind i mit
html-dok, i browseren viser sig som et rødt kryds i en firkant?
Forkert sti´, eller billedet ikke uploadet på server.

Fra : THL

Dato : 03-04-01 10:13

Prøv at ændre billedets navn, så det kun indeholder 8 bogstaver, og brug for
guds skyld ikke æ,ø,å

Dette hjalp for mig.

Med venlig hilsen
Thomas Holme Larsen

Fra : Martin

Dato : 03-04-01 13:19

On Tue, 3 Apr 2001 11:13:07 +0200, "THL" <thl@sankis.dk> wrote:

>Prøv at ændre billedets navn, så det kun indeholder 8 bogstaver, og brug for
>guds skyld ikke æ,ø,å

Det der med 8 bogstaver passer ikke så meget mere...
det er kun gamle servere der kun understøtter >8 tegn
*vistnok*

og nogen gange heller ikke mellemrum...!

>Dette hjalp for mig.
>
>Med venlig hilsen
>Thomas Holme Larsen
>
>"hek0101" <hek0101.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
>browseren viser sig som et rødt kryds i en firkant?

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-01 13:46

Tue, 03 Apr 2001 14:18:41 +0200, skrev Martin <martini@mailme.dk>:

>og nogen gange heller ikke mellemrum...!

Mellemrum bør ikke bruges i filnavne, bl.a. Netscape 4 vil ikke vise
disse filer.

Netscape 6 har vist også lidt problemer med mellemrum i filnavne.

Der er også forskel på store og små bogstaver på en server.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : JOB

Dato : 05-04-01 23:32

- og nogle gange små/store bogstaver