Rimelig pris ???
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 24-07-03 13:30

Udbedring af et par små lakskader og 3 * klarlak, hvad må det koste ???
Vi snakker ALLE kåbedele og tank... Hvad har i betalt ???
Jeg piller selv alle dele af cyklen...
--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Per Emborg

Dato : 24-07-03 16:54

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk
"Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
> Udbedring af et par små lakskader og 3 * klarlak, hvad må det koste ???
> Vi snakker ALLE kåbedele og tank... Hvad har i betalt ???
> [...]
Hej Peter sidst pillede du da også selv lakken af ik !!!

Per Emborg

Fra : Brian W.

Dato : 24-07-03 20:17

Per Emborg wrote:

> Hej Peter sidst pillede du da også selv lakken af ik !!!
>
> Per Emborg
LOL

Så per ikke drille.. *gg*.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155
http://home1.stofanet.dk/cashman

............" Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr
thunderace"...........

Fra : Per Emborg

Dato : 24-07-03 20:29

--
"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Brian Laursen

> http://home1.stofanet.dk/cashman
>
> ..........." Wanted : Honda Blackbird, For Sale : Yzfr

Nu må det godt blive noget solskin, så folk kan komme ud at køre i stedet
for ondsindet mobning :) :)

Per Emborg - som mener, at geden nu er klippet