Præster sexmisbrugte 1000 børn
Fra : Søren Mosegaard

Dato : 24-07-03 12:48

En kultur af hemmelighedskræmmeri i Bostons katolske kirke var ansvarlig for
omfattende sexovergreb, hvor pædofile præster i seks årtier forgreb sig på
over 1000 børn. Det fastslog Massachusetts' rigsadvokat Tom Reilly onsdag.

forfatter
Søren Mosegaard
www.horrorcomix.com/danish.htm

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 24-07-03 13:23

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> over 1000 børn. Det fastslog Massachusetts' rigsadvokat Tom Reilly onsdag.

Skriftstedet "La de små børn komme til meg, og hindre dem ikke", har nok
stått sentralt i denne præstelige nestekjærlighetskampanjen.

Pedofiliskandalen som har rystet den katolske kirken i USA omfatter så å si
alle amerikanske bispedømmer. Over 4.000 barn er blitt misbrukt, ifølge The
New York Times. Dessuten skal også over 34 000 katolske nonner i USA ha
blitt utsatt for seksuelle
overgrep. Det viser en omfattende spørreundersøkelse foretatt blant nonner
fra totalt 123 forskjellige ordener i landet. Hvem kan si at kristne ikke er
opptatt av sex, også utenfor ekteskapet?

Kjellemann

Fra : slet V1RFF

Dato : 24-07-03 16:52

- så må 1. kroners spørgsmålet vel være:
- hvorlænge De kan blive ved med at lægge låg på?
hilsen,

- en protestant,

Adam.

www.sitecenter.dk/faust

Fra : arc@na

Dato : 24-07-03 17:34

"Kjell I. Johnsen" <kjell.i.johnsen@broadpark.no> wrote in

> Skriftstedet "La de små børn komme til meg, og hindre dem ikke", har
> nok stått sentralt i denne præstelige nestekjærlighetskampanjen.

Inden du skriver mere til Mosegrisen, burde du tage at læse nedenstående
link:

http://home25.inet.tele.dk/mosegaard/

arc@na

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 24-07-03 19:12

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse

> Inden du skriver mere til Mosegrisen, burde du tage at læse nedenstående
> link:
>
> http://home25.inet.tele.dk/mosegaard/

Jeg gider ikke læse linket, men mon ikke der står, at han er en troll, hvis
indlæg man skal ignorere? Dette kan være rigtigt nok, fsva. de poster, han
skriver under påtagede navne, som handler om hans særlige "litterære"
univers.

Der er imidlertid ingen grund til at ignorere lødige indlæg fra hans hånd,
hvad trådstarten synes at være. Som generel regel er hans indlæg lødige, når
de er skrevet under hans eget navn.

Lars

Fra : arc@na

Dato : 24-07-03 19:48

"Lars Rosenmeier" <lroffentligNNOSSPPAMMMM@post.cybercity.dk> wrote in

> Der er imidlertid ingen grund til at ignorere lødige indlæg fra hans
> hånd, hvad trådstarten synes at være. Som generel regel er hans indlæg
> lødige, når de er skrevet under hans eget navn.

Jo, det er der grund til. Ellers ansporer man ham bare til at fortsætte.

Desuden var mit svar ikke henvendt til dig.

arc@na

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 24-07-03 20:20

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> "Lars Rosenmeier" <lroffentligNNOSSPPAMMMM@post.cybercity.dk> wrote in

> Jo, det er der grund til. Ellers ansporer man ham bare til at fortsætte.

Til af fortsætte med at skrive lødige indlæg, ja. Og det vil du altså helst
ikke have, han bliver ansporet til?

> Desuden var mit svar ikke henvendt til dig.

Nej, det er jeg godt klar over. Og så?

Lars

Fra : arc@na

Dato : 24-07-03 23:39

> Nej, det er jeg godt klar over. Og så?

Jeg gider ikke diskutere med dig. EOD.

arc@na

Fra : P.N.

Dato : 25-07-03 19:53

"Søren Mosegaard" <soren_mosegaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> over 1000 børn. Det fastslog Massachusetts' rigsadvokat Tom Reilly onsdag.

Ja det viser blot at det undertegnede har sagt om den kristne/katolske kirke
var sandt. Samt at de der påstod at jeg talte usandt. Talte imod bedre
vidende.
P.N.

Fra : Terje Henriksen

Dato : 27-07-03 19:40

"P.N." <pip160@hotmail.com> skrev i melding

> [...]

kirke
> var sandt. Samt at de der påstod at jeg talte usandt. Talte imod bedre

Boston er også det sted hvor terrorister uhindret kunne gå ombord på
passasjerfly og fly 2 av dem inn i WTC i New York. Det er noe dypere
fundamentalt galt i Boston. Har man snudd opp/ned på virkeligheten og ansatt
djevelen i Guds sted?

--
Terje Henriksen
Kirkenes

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 27-07-03 22:30

"Terje Henriksen" <thenrik@trollnet.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> passasjerfly og fly 2 av dem inn i WTC i New York. Det er noe dypere
> fundamentalt galt i Boston. Har man snudd opp/ned på virkeligheten og

Hmmm...De kunne vist godt bruge nogle virkelige Boondock Saints, når det
kommer til stykket...

Anders Peter Johnsen