CPU TEMP..?
Fra : Kasper B. Rasmussen

Dato : 24-07-03 12:44

Hejsa..
Jeg har rodet med delphi i ca 1 år på databatiker udd. nu, men er ikke vildt
rutineret i det..
Men jeg overvejede om det remeligt nemt kan lade sig gøre at få fat i
informationer om cpu temperaturen, i delpu..
Jeg ville lave et simpelt program til netop dette formål..
Mvh Kasper B.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 24-07-03 13:26

Prøv at søge på "delphi cpu temp" på google.

Fra : Kasper B. Rasmussen

Dato : 25-07-03 01:53

Fant ikke andet end nogle componenter som ikke kunne installeres..

Fra : Klaus Petersen

Dato : 25-07-03 09:18

> [...]
> informationer om cpu temperaturen, i delpu..
> Jeg ville lave et simpelt program til netop dette formål..

Men hvorfor? En masse programmer er allerede lavet.

Bruger du MBM (MotherBoard Monitor), kan du nemt få temperaturerne fra
programmet (der var flere forskellige metoder) - og herefter lege med
værdierne som du nu vil.

Jeg tror du får meget svært ved hente temperaturen selv fordi du skal snakke
med hardwaren "direkte".

MBM understøtter ikke alle cpu'er, fordi han (programmøren) ikke har fået
dokumentation fra alle producenterne - dit program bliver altså hardware
afhængigt, og skal tilpasses alt efter hvilken CPU brugeren har.

Fra : Kasper B. Rasmussen

Dato : 25-07-03 09:40

Okay.. Tænkte nok det var et større projekt.. Tak for svarende..

Fra : Dennis Larsen

Dato : 28-07-03 00:04

Prøv http://www.pythia.dk/ under "TIPS"

Dennis

Fra : Thomas D

Dato : 28-07-03 03:42

Dennis Larsen wrote:
> Prøv http://www.pythia.dk/ under "TIPS"

der står der ikka noget???

Thomas D
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Dennis Larsen

Dato : 28-07-03 09:25

Så prøv www.eksperten.dk

Oprettelse er gratis.

Fra : Thomas D

Dato : 10-08-03 02:50

Kasper B. Rasmussen wrote:
> [...]
> informationer om cpu temperaturen, i delpu..
> Jeg ville lave et simpelt program til netop dette formål..

Prøv at kig på www.geocities.com/mbockelkamp

Thomas D
http://tdn.peps.dk
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.