"Helmut Lotti" <HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> skrev i en meddelelse
news:3f1fbf9d$0$13170$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> Har ikke selv S55, men mit forslag er, at din telefon PC ikke står til
samme
> tidszone!
> Eller måske noget med sommertid!
Du havde ret. Jeg læste skeptisk dit indlæg, - rodede lidt med rytmeboksen,
men kunne ikke finde noget hvor man kunne ændre noget på den slags. Jeg
sendte en kopi af mit spørgsmål til Siemens Helpdesk og fik dette svar:
"Problemet er at du skal aktivere Sommer tid på telefonen. Gå ind i Menu
Indstillinger - Tid/Dato - Tidszone - Indstillinger - Sommertid.
Dette skulle løse problemet."
Og det hjalp
Helpdesk giver dog faktisk ikke den rigtige menusti, men
det satte mig på rette spor og jeg fandt det dybt nede i menusystemet. Det
kunne jeg sgu ikke have fundet uden hjælp.
Noget helt andet er at jeg stadig ikke kan se hvordan pokker sommertid skal
kunne influere på kalenderen hvis aftalen er sat til klokken 9 er det vel
klokken 9 uanset om det er sommertid eller ej? Nå hvad pokker bare det
virker.
Mvh Erik