Anbefal film.. (blockbuster)
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 09:18

De eneste forholdsvis "nye" jeg har set er "Changing Lanes" og "28 days
later" Og tror jeg vil tage der op en tur og leje nogle film (2 stk, tilbud
pt.).. Kan i anbefale nogle?

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Morten DH

Dato : 24-07-03 09:54

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> skrev i en meddelelse
> De eneste forholdsvis "nye" jeg har set er "Changing Lanes" og "28 days
> later" Og tror jeg vil tage der op en tur og leje nogle film (2 stk,
tilbud
> pt.).. Kan i anbefale nogle?

Jeg blev meget overrasket over The Transporter - den er ikke ligefrem
realistisk; men det er tiptop underholdning hele vejen igennem imho

Fra : Kirstine

Dato : 24-07-03 11:51

In article <3f1f9626$0$83053$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "peet_dk"
<peet at peet dot denmark> says...
> De eneste forholdsvis "nye" jeg har set er "Changing Lanes" og "28 days
> later" Og tror jeg vil tage der op en tur og leje nogle film (2 stk, tilbud
> pt.).. Kan i anbefale nogle?

"8 Mile"

Kirstine
--
*Trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Rikke & Brian

Dato : 24-07-03 11:58

> [...]
> De eneste forholdsvis "nye" jeg har set er "Changing Lanes" og "28 days
> later" Og tror jeg vil tage der op en tur og leje nogle film (2 stk,

Her er lidt anbefalinger, de er dog ikke alle helt nye, samt nogle af dem
har jeg ikke selv set endnu, men står på min liste over film der skal lejes

FILM JEG HAR SET:
Gosford Park (lidt Agatha Christi, den er ikke helt ny, men jeg så den først
nu)
The Transporter (flere rakkede den ned herinde, men jeg synes det er ganske
god action underholdning, hvis man kobler hjernen fra, mange fede scener)
8 Mile (hvis du endnu ikke har set den endnu, fordi du ikke kan lide Eminem,
så snyd ikke dig selv, det er en udemærket film, og Eminem spiller helt ok)

FILM JEG SKAL SE:
Wilbur begår selvmord (den vil jeg også gerne se)
Rundt om Smith (har ikke set endnu, men den fik da generelt gode
anmeldelser)
Red Dragon (har også fået ok anmeldelser de fleste steder)
Far from Heaven (har også hørt godt om den)
The Road to Perdition (American Beauty var da god)

Håber du kan bruge noget af det.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 13:38

> [...]
ganske
> god action underholdning, hvis man kobler hjernen fra, mange fede scener)

Tror jeg lejer den så, altid godt med nogle no-brain film engang imellem.
Heh..

> 8 Mile (hvis du endnu ikke har set den endnu, fordi du ikke kan lide
Eminem,
> så snyd ikke dig selv, det er en udemærket film, og Eminem spiller helt
ok)

Så jeg i biffen, så..

> The Road to Perdition (American Beauty var da god)

Ok, vil jeg tjekke nogle anmeldelser ud!

Følger ikke så meget med i film-verden. Så det er svært at vide hvilken der
er gode og ikke..