Kabel til Siemens ME45
Fra : Søren Hindsholm

Dato : 24-07-03 08:57

Til at redigere telefon- og adressebog på min nye ME45 fra min pc
mangler jeg et kabel. Jeg har set et til over 300 kr.

Hvilket kabel kræves der? Hvad skal det koste?

P.t.t.

Hindsholm
9400 Nørresundby

Fra : Erik W.

Dato : 25-07-03 09:48

"Søren Hindsholm" <s@hindsholmREMOVEXXX.dk> skrev i en meddelelse
> Til at redigere telefon- og adressebog på min nye ME45 fra min pc
> mangler jeg et kabel. Jeg har set et til over 300 kr.
>
> Hvilket kabel kræves der? Hvad skal det koste?

http://shorterlink.com/?PU46Y7 Vær opmærksom på at sælgeren giver dig det
rigtige kabel, da der findes Siemens telefoner med forskellige stik i
bunden.
En anden mulighed er at købe en infrarød adapter IrDA
http://www.cellshoppen.dk/shop/ men hvis du har en bærbar computer skal du
lige sikre dig at du ikke har IrDA i forvejen. IrDa er næsten lige så godt
som kabel, og jeg bruger det selv med min S55. Man lægger blot telefonen så
de to infrarøde øjne kan se hinanden og man er kørende.

Hvis du køber datakabel vil det kun kunne bruges på de Siemens telefoner,
som bruger samme bundstik som Me45, og det ser ud som om de er på vej ud
(S55 bruger ikke samme kabel som Me45). Hvis du køber en IrDA-adapter, vil
du kunne bruge den til alle telefoner som har Infra rødt øje, og det vil
sikkert gælde de fleste high-end telefoner et par år ud i fremtiden. IrDa
kan også bruges sammen med de fleste lommecomputere.

Mvh Erik