scooter 45
Fra : OZ7IAK

Dato : 24-07-03 09:03

Hej
Jeg har en Neos 45 scooter, og skal købe ny,
den den er gammel og at jeg har været meget
utilfreds med den.
Er der nogen der kan anbefale en god 45 scooter
og hvad kaldes 45 scooter der er lukket som en "bil"

Jørgen

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-07-03 10:11

"OZ7IAK" <oz7aik@mail.dkx> skrev i en meddelelse
> [...]
> utilfreds med den.
> Er der nogen der kan anbefale en god 45 scooter
> og hvad kaldes 45 scooter der er lukket som en "bil"

Den der er lukket, på 3 hjul http://www.bosscykler.dk/ape.50.htm det er en
Ape 50, det er så småt ved at sælge ret godt her i landet.
Hvis du skal have en ny, og det ikke bliver en Ape, så vil jeg da mene du
skal over i aprilia og køre, men hvad du skal have, det bestemmer din
økonomi.

Kim Larsen

Fra : OZ7IAK Jørgen

Dato : 24-07-03 12:47

Hej igen

Det var ikke lige dem med lad, og det,
det er dem som er kuppel formet.
jeg ved ikke hvad man kalder dem

hilsen Jørgen

Fra : OZ7IAK Jørgen

Dato : 24-07-03 13:31

Hej igen

Jeg er ude efter en ny 45 scooter, hvad kan i anbefale,
(boxcykler er for dyre, )
maz kr. 20000.
og det skal ikke være neo's som jeg har været utilfreds med.

Jørgen

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-07-03 13:55

> [...]
> (boxcykler er for dyre, )
> maz kr. 20000.
> og det skal ikke være neo's som jeg har været utilfreds med.

Hvis du skal have nu EU45, så vil jeg da stærkt anbefale sådan en fætter her
http://www.aprilia.dk/shop/detail1.asp?nr=587 Jeg kører selv på sådan en,
min er godt noget ældre, men den er kanon.

Den anden du tænker på er så den her http://www.scootcar.dk/Secma.htm men
den er hammer dyr.

Kim Larsen