Revisor omkring Aalborg ?
Fra : Thomas

Dato : 24-07-03 00:29

Hej !
Jeg søger en revisor omkring Aalborg / nordjylland.
Gerne mindre firma, som vil lave en fastpris første år.
Vi er en mindre webshop med egen import.

Nogen som kan anfefale en ?

Mvh
Thomas

Fra : Anders Olsen

Dato : 24-07-03 20:04

"Thomas" <salg@CellShoppen.dk> wrote in message news:<3f1f1a1b$0$22613$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...

> Jeg søger en revisor omkring Aalborg / nordjylland.
> Gerne mindre firma, som vil lave en fastpris første år.

Jeg bruger Vendsyssel Bogholderi- og Regnskabsservice ApS, telefon
98261942. Ordner moms og årsregnskab for mig - er godt tilfreds.

/Anders

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 25-07-03 07:14

"Thomas" <salg@CellShoppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gerne mindre firma, som vil lave en fastpris første år.
> Vi er en mindre webshop med egen import.

Hej

Tit og ofte kan det godt svare sig at benytte en statsautoriseret revisor.
Så skal du bruge meget mindre tid på Told og Skat.
Det er dyrere, men i mit tilfælde har det betydet en reduktion af totale
omkostninger, fordi TS ikke er på nakken af mig med alting.

Jeg bruger Mortensen og Beierholm, 98187200 (min revisor hedder Niels Jørgen
Kristensen og ham er jeg vældig godt tilfreds med.

Mvh Tommy

Fra : aeh@tdcadsl.dk

Dato : 25-07-03 15:44

At benytte en statsautoresiret revior betyder ikke at nødvendigvis at
regnskaber bliver ikke tilkaldt af skattevæsen og toldogskat.

En rigtige revisor skal bruge den nødvendig tid og opmærksomhed til opgaven,
men så koster det også derefter.

Ellers er det i de flest tilfælde, honoraret størrelse der betyder noget
for den enkelt forretningsindehaver.

Med venlig hilsen
Ahmed Hassouni

Fra : Tommy Bruus-Jensen

Dato : 25-07-03 22:16

<aeh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:bfrfmq$4hq$1@sunsite.dk...
> At benytte en statsautoresiret revior betyder ikke at nødvendigvis at
> regnskaber bliver ikke tilkaldt af skattevæsen og toldogskat.

Nej, naturligvis ikke. Men det har i mit tilfælde betydet at jeg har sparet
næsten 10000,- pr år, fordi T&S ikke har stillet alle de spørgsmål de gjorde
da jeg brugte en "lille" revisor.

> En rigtige revisor skal bruge den nødvendig tid og opmærksomhed til
opgaven,
> men så koster det også derefter.

Ja, men som jeg skrev, betød det en væsentlig besparelse for mig!

Mvh Tommy