Skærme
Fijala 3554
19" fladskærm med tv tuner - Hvilke fides?
Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 00:29

Jeg er på udkig efter en 19" fladskærm med indbygget tv tuner, men har
problemer med at finde sådanne modeller.

Hvis én eller flere herinde kan hjælpe mig med at få et overblik over
markedet er jeg meget taknemmelig.

Mvh
Claus

Fra : Peter Hansen

Dato : 24-07-03 09:35

17" er mig bekendt det største, der leveres med indbygget tuner. Har du
overvejer eksterne tuner (IKKE tv-kort)?

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-03 11:22

"Peter Hansen" <ph@p.h> skrev i en meddelelse
> 17" er mig bekendt det største, der leveres med indbygget tuner. Har du
> overvejer eksterne tuner (IKKE tv-kort)?

Nej! Jeg vidste faktisk ikke at de fandtes..... Fortæl fortæl....

Claus

Fra : Paul Palludan

Dato : 24-07-03 11:29

On Thu, 24 Jul 2003 12:21:48 +0200, "Claus Nygaard-Pedersen"
<cnp(at)ofir.dk> wrote:

>"Peter Hansen" <ph@p.h> skrev i en meddelelse
>
>Nej! Jeg vidste faktisk ikke at de fandtes..... Fortæl fortæl....
>

>Claus

Google med søg på "ekstern tuner" giver dette link
http://www.computerworld.dk/avantgo/pcw.asp?Link=4174
mvh
Paul

Fra : Kenneth Frederiksen

Dato : 24-07-03 13:47

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnp(at)ofir.dk> wrote in message
> "Peter Hansen" <ph@p.h> skrev i en meddelelse
>
> Nej! Jeg vidste faktisk ikke at de fandtes..... Fortæl fortæl....

Viewsonic har en, i flere forskellige versioner, de sælger som tilbehør til
deres skærme .
F.eks :
http://www.viewsonic.com/products/lcd_vx900.htm

Fra : Peter Hansen

Dato : 24-07-03 11:44

Hos bl.a. www.zitech.dk kan du købe en "box" med tv-tuner (og
fjernbetjening). Den sluttes direkte til skærmen (og computeren). Computeren
skal således ikke være tændt for at se tv.

v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-03 13:25

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnp(at)ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Hansen" <ph@p.h> skrev i en meddelelse
>
> Nej! Jeg vidste faktisk ikke at de fandtes..... Fortæl fortæl....

Tak for de gode input!

Nu har jeg surfet lidt rundt på nettet for at finde sådan en ekstern TV
tuner med teksttv og radio, men jeg har endnu ikke fundet én som også har
teksttv (teletext).

Er der nogen herinde som kender til sådan en fyr (med teksttv altså)?

Claus