Mobil med kalender og synk m. Outlook
Fra : TS

Dato : 23-07-03 22:16

Hej.
Er der nogen som ved om man kan sykronisere T310 med Outlook med den nyeste
opdatering?

Er der evt. andre telefoner der kan i den prisklasse?

mvh TS

PS. Er der andre telefoner med FM radio end Nokias?

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 23-07-03 23:32

"TS" <tosch@fjerndetenesnabela@email.dk> skrev i melding
> Hej.
> Er der nogen som ved om man kan sykronisere T310 med Outlook med den
nyeste
> opdatering?

I følge Sonyericssons oppdaterte manual til T310 ( T310 R2a ) omtales både
kalenderen og synkronisering med Outlook. Dersom ikke linken ovenfor
fungerer, prøv http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start . Velg
Support > User Guides > Danish.

> Er der evt. andre telefoner der kan i den prisklasse?

Jeg vil spesielt nevne Siemens' flotte, nye modell, M55. Den har en kalender
som kommer i klasse med T310, og vel så det. Kan selvsagt også synkes med
Outlook. M55 er en av de mobilene i denne klassen som har størst ledig
minne, ut av esken.

Nokia har jo noen modeller, som f.eks 5100, 6610/7210. De er kanskje noe
dyrere, men 6610/7210 har jo vært på markedet lenge (vi snakker om
mobiltelefoner :) ) , så prisene på disse blir stadig gunstigere, samt at
de har oppgraderte programvareversjoner. Vil også nevne Siemens S55, som har
mange likhetstrekk med M55 + IrDA, men dårligere skjerm.

> PS. Er der andre telefoner med FM radio end Nokias?

Tror ikke det. Da blir det ekstern radio. Det finnes til T310 (og
Sonyericsson generelt). Se test på
http://www.mobile-review.com/review/sonyericcson-hpm20-en.shtml

Når det gjelder eksternt utstyr som skal kobles til telefoner, synes jeg at
Nokias Pop Port ikke holder mål, dersom det er meningen at man skal bruke
utstyret når man er i bevegelse. Kabel-kontakten fordrer at man helst står
helt i ro, ellers kommer den lett ut av posisjon, det hører man enkelt ved
tilkobling av handsfree. "Flop Port", spør du meg! Snakker ut fra egen
erfaring, men meningene om det er nok delte :)

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-07-03 13:57

Hej TS,

"TS" <tosch@fjerndetenesnabela@email.dk> wrote in

> Er der nogen som ved om man kan sykronisere T310 med Outlook med den
> nyeste opdatering?

Ja, det kan den. Kalender, telefonbog og to-do-list. Det fungerer ganske
fortrinligt.

** Lars

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 27-07-03 17:15

"Lars Knudsen" <newspost@landligt.dk> skrev i melding
> [...]
>
> "TS" <tosch@fjerndetenesnabela@email.dk> wrote in

> Ja, det kan den. Kalender, telefonbog og to-do-list. Det fungerer ganske

Har nettopp fått oppgradert, og det virker meget godt.

I tillegg har telefonen fått en notat-funksjon. Man kan f.eks lage et notat
som "Skift batteri i røykvarsleren". Så kan man henge opp dette notatet, om
ønskelig. Gjør man det, vil notatet vise som en lapp på skjermen i stand-by
modus, helt til man tar ned lappen.

Etter oppgraderingen, er jo T310 blitt en helt annen telefon!

Mvh

Thorolv Valentinsen