CB 400 N Motor?
Fra : Allan

Dato : 03-04-01 08:33

Jeg har en kammerat som engang købte
en CB 400 N til 21.800 Dkr. Hos Brdr. Jensen
i Horsens. Den har nu efter 5 år kørt ca.
400 km. hvilket den gjorde de første 14
dage efter købet. Så gik motoren. Et eller
andet med krumtappen. Motoren er nu skildt
ad. Der blev indkøbt en gl. reservedels-
cykel uden afgift hos Svenning MC-ophug ved/i
Ringe. Den motor var også noget være lort,
med en ødelagt krumtap.
Min kammerat er nu generelt noget skeptisk
ved forhandlere og nu tænkte jeg at jeg ville
prøve at hjælpe ham lidt. Han HAR prøvet den
cykel der står til 10.000 hos LC Racing - den
er pæn, men han mener at motoren lyder mærkeligt.
(Han er MEGET skeptisk ved alting nu).
Så tænkte jeg - er der nogle der ved hvad sådan
en motor kan erhverves for i henholdsvis
Tyskland og Sverige. Er der nogle steder
man kan søge? (Al'a Den Blå Avis)...
Der er ikke tilfældigvis nogle af jer der
ligger inde med gode konkrete forslag... For så
send lige en mail til:
mailto:jawa350@hotmail.com

Med Venlig Hilsen
Allan - Jawa - Der har kørt 60.000 km i samme
periode som min kammerat har ejet CB'ern...

Create a new mailbox, or access your existing IMAP4 or
POP3 mailbox from anywhere with just a web browser.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 03-04-01 11:17

Allan <Jawa350@MailAndNews.com> wrote in article
<3AD08AC0@MailAndNews.com>...
Jeg har en kammerat som engang købte
en CB 400 N til 21.800 Dkr. Hos Brdr. Jensen
i Horsens. Den har nu efter 5 år kørt ca.
400 km. hvilket den gjorde de første 14
dage efter købet.

Hmm, jeg havde selv et par havarier med den model i sen80erne, den jeg
havde var virkelig et forbandet eksemplar, det er vel ikke den der er tale
om?

Jeg fandt den gang en motor hos Ove Knudsen i Sandet <go.to krak.dk> til
ca. 5000,- men fik min egen reppet for ca. 4000.
Det lyder som Brdr. Jensen også for 5 år siden havde betænkelige
forretningsmetoder.

--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Armand

Dato : 03-04-01 12:52

Allan <Jawa350@MailAndNews.com> skrev i en

>Så tænkte jeg - er der nogle der ved hvad sådan en motor kan erhverves
for i > henholdsvis Tyskland og Sverige. Er der nogle steder man kan
søge? (Al'a
> Den Blå Avis)...

Endnu en sur historie om Brdr. svindel
Gav Svenning virkelig ikke garanti på motoren??

Priser/udvalg i Tyskland: Gå til den nærmeste store kiosk (DSB) og se
om ikke at de har eksemplarer af "Motorrad handel" der er et
brugt-marked i magazin str.
Jeg slog lige efter i en udgave fra aug., som ligger lå for hånden:
Deri er der såvel en privat der sælger af sin ophuggede 400N (motor?),
som både 400 og 450N motorcykler til tyske priser:
400'er fra '82 med 35.000 km: 1.700 DM
400'er, Årg?? med 24.000 km: 2.100 DM
450'er fra '85 med 26.000 km: 1.999 DM
Skadet 450'er med 45.000 km til genopbygning eller ophug: 800 DM

Og til Jens Olesen:
Samme sted ses en GS 550 fra '83 med 51.000 km på klokken til 1.250 DM
incl Krauser bærer/taske sæt og styrtbøjler.

Men allle disse var jo blot eksempler fra aug sidste år. Køb jeres eget
aktuelle Motorrad-handel!!!

--
Armand.

Fra : Jens Olesen

Dato : 03-04-01 20:40

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9acdfp$1kdp$12@news.cybercity.dk...

> [...]
>
> --
> Armand.
>
> Jøp Takker mange gange vil suse i på banegården imorgen.

Takker og bukker

Jens