Harley- Jaybrake
Fra : Torben

Dato : 23-07-03 20:44

Nu har jeg siddet i varmen i 2 dage og ledt efter Jaybrake's hjemmeside !
Dem der laver bremser og koblinger !
Er der nogen, der kender den rigtige adresse ?

Torben
http://www.geocities.com/torben_stenbakken/

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 23-07-03 20:52

"Torben" <FJERN_stenbak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dem der laver bremser og koblinger !
> Er der nogen, der kender den rigtige adresse ?

Tror du må igang med pen og papir og snail-maile til

Jaybrake Enterprises Inc
720 CAYUGA ST
LEWISTON, NY
14092-1721
Phone: 716-754-9092

for at få et katalog.

Deres hjemmeside er nede fordi deres webmaster kørte galt på MC, det var
vist noget med bremserne hehe

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

---

Fra : Torben

Dato : 23-07-03 21:05

damn !!! Vidste jeg skulle have købt andre bremser til min MC
Sgu da ikke god reklame
Men tak for adressen

Torben

Fra : Torben

Dato : 23-07-03 21:08

Faktisk er jeg på jagt efter nogle kontakter til montering sammen med
Jay-brake !
De kontakter jeg leder efter skal være af den helt lille slags med enkelt
tryk og uden skrift !
Findes de til Jay-brake ?

Torben

Fra : Thomas Lund

Dato : 23-07-03 23:07

> [...]
> Jay-brake !
> De kontakter jeg leder efter skal være af den helt lille slags med enkelt

Hej Torben,
Jeg mener kun at have set sådan nogle til Arlen Ness greb.
Ifølge mit katalog fra W&W Cycle skulle de også passe på Jaybrake og PM
greb!
Prøv at tage et kig på deres side - http://www.wwag.com/
Vare nr.: 21-715 i krom. Pris 127.30 Euro.
Bemærk at dette ikke er vippe kontakter, men nogle der skal styres af et
relæ.

MvH Thomas Lund
XLH 883 - Boret til 1200 ccm.

Fra : Torben

Dato : 23-07-03 23:15

Det er lige nøjagtig de relæ-styrede kontakter jeg leder efter !
Så godtnok nogle på en Arlen Ness side, men syntes ikke de så ud til at
passe Må lige kigge igen

Torben