Søges HDD Rammer til PC Server 704
Fra : FTW414

Dato : 23-07-03 18:40

Står nok og mangler nogle HDD Rammer til en IBM PC Server 704 hvis der var
en der skulle ligge inde med nogle eller vide hvor at de kunne skaffes...

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 25-07-03 01:12

Da jeg købte rammer til min 704 server som jeg ikke har mere blødte jeg ca.
350 Kr stk.

Og er du villig til at bløde den pris så mail mig og jeg skal hjælpe med at
finde dem.