Ekstra tlf til Siemens gigaset 4XXX
Fra : Lars

Dato : 23-07-03 18:31

Er der nogen der har købt en ekstra tlf. til deres Siemens 4015/4110/4115.
Mener det er den model simens kalder for Gigaset 4000 Comfort.
Hvor kan man købe den til fornuftige priser.

Kan man evt. købe en 4015 i computer city og så nøjes med at bruge den ene
base station.

hilsen Lars

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 23-07-03 19:00

"Lars" <hult@nspimage.dk> wrote in message
> Er der nogen der har købt en ekstra tlf. til deres Siemens 4015/4110/4115.
> Mener det er den model simens kalder for Gigaset 4000 Comfort.
> Hvor kan man købe den til fornuftige priser.

Prøv Elgiganten, mener jeg har set løse håndset der, da jeg købte min
Siemens.

-Michael

Fra : Lars

Dato : 23-07-03 19:11