Telekom Sinus 710 Komfort = Siemens tlf.
Fra : Lars

Dato : 23-07-03 18:26

Har nogen en ide om en Telekom Sinus 710 Komfort er den samme tlf som en
Siemens 4010/15 Comfort.?
De ligner hinanden meget og iflg. en tysk ekspedient i Saturn.de er indmaden
den samme.

hilsen Lars

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-07-03 11:27

"Lars" <hult@nspimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Siemens 4010/15 Comfort.?
> De ligner hinanden meget og iflg. en tysk ekspedient i Saturn.de er

Det er meget sansynligt. Find den på www.t-punkt.de og sammenlign
detaljerne.

Mvh
TKJ

Fra : Lars

Dato : 30-07-03 10:26

> indmaden
> Det er meget sansynligt. Find den på www.t-punkt.de og sammenlign
> detaljerne.

Nu har jeg købt en
Da ingen andre havde erfaringer vil jeg fortælle om mine.

Telekom Sinus 710 Komfort Minder meget om siemens 4000 komfort. Jeg kunne
uden problemer tilslutte den til min Siemens 4115 Isdn base og vupti så
kunne jeg det samme med den tlf, som med den der medfulgte 4115.
Der er dog en ulempe. Der er ændret lidt på designet hvilket betyder at
"Telekom Sinus 710 Komfort " ikke kan sidder i Siemens opladeren, men min
siemens tlf kan godt sidde i Telekom opladeren.
En anden ulempe er, at man for et tysk tlf stik med. Men hvis jeg
tilsluttede den medflg. Telekom base til min a/b porte via alm (dansk) tlf
ledning fungerede den fint.
Tlf er købt i saturn (saturn.de) af en bekendt der var i tyskland for 99
euro.

hilsen Lars