farvekoder til Yamaha
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 23-07-03 16:52

Hvor finder man disse ???

Yamaha synes jo åbenbart ikke det er nødvendigt at producere touch-up
lak-stifter til dres cykler

Har lige et lille stenslag, jeg gerne ville have væk, selv om det nok kun er
mig der kan se det

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : Tue

Dato : 23-07-03 18:25

Peter Jakobsen wrote:
> [...]
> lak-stifter til dres cykler
>
> Har lige et lille stenslag, jeg gerne ville have væk, selv om det nok

Jeg har aldrig købt ved dem men prøv, eller bare snup farvekoderne fra dem.
http://www.color-rite.com/

--

mvh. Tue

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 23-07-03 18:38

"Tue" <Mail_me@SPAMstofanet.dk> wrote

> Jeg har aldrig købt ved dem men prøv, eller bare snup farvekoderne fra
dem.
> http://www.color-rite.com/

Det har jeg og det tog 6 dage fra jeg bestilte til de lå i postkassen (Tirs
til Man.)

Det beløb sig til knap 200.- inkl. porto for en lakstift og en med klarlak.

Kan anbefales!

Mvh
Steen