Nvidia 44.90 Beta drivers - installation -~
Fra : Garfield

Dato : 23-07-03 14:28

Hej,

jeg har hentet den nyeste Beta af Nvidia Detonators version 44.90.

Dette er i en "pakket" version, hvordan får jeg den installeret. Ved der er
en "unpacker" på nettet, men jeg kan ikke finde den...

Garfield

Fra : phg1

Dato : 23-07-03 23:12

"Garfield" skrev d. 23-07-03 14:28 dette indlæg :
> [...]
>

> Garfield
> du skal først hente et udpakke/pakke program de 2 mest kendte hedder
winrar eller winzip jeg bruger selv winrar da jeg syntes det er det mest
enkle du instalerer programet og højreklikker på filen du skal have
pakket ud og vælger udpak til "filnavn" derefter skal du dobbelklikke på
den udpakkede fil og nederst skulle der gerne stå noget med setup eller
install.
men hvis du har en grafikdriver i forvejen er det meget vigtigt at du
sletter den først der findes programer der kan slette din driverfil
fulstændigt jeg kan anbefale en side der hedder www.guru3d.com.
jeg glemte at sige at pakke programerne kan du finde ved at skrive deres
navn i google.com.

http://www.kandu.dk/

Fra : Garfield

Dato : 24-07-03 09:48

Hej

det omkring udpakningen af ZIP filer osv. har jeg styr på

Det er mere udpakningen af filerne i setupen - den kommer ikke som en alm.
distribution idet der er tale om en Beta udgave.

Garfield

Fra : phg1

Dato : 24-07-03 22:43

"Garfield" skrev d. 24-07-03 09:48 dette indlæg :
> [...]
>

> "phg1" <phg1.news@kandu.dk> wrote in message

Ved

> det må jeg indrømme det har jeg ikke den minste erfaring med,men
hvorfor vil du prøve en beta version den kan gøre mere skade end gavn
bare prøv at tjekke noge af de tråde på tweak.dk og overclocking.dk.

http://www.kandu.dk/