Erfrainger med Gruppeforsikring.dk
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 23-07-03 12:56

Den forrige ejer af min MC var fosikret gennem gruppeforsikring.dk.
Kasko til 1200 og selvrisiko på 1300 ca.
Man behøvedes ikke at have andre forsikringer hos dem.

Er der nogen der kender noget til dem, eller skal jeg kigge på TopDK til
2500 og selvrisiko på noget mere ??

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

---

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 23-07-03 18:56

> Den forrige ejer af min MC var fosikret gennem gruppeforsikring.dk.
> Kasko til 1200 og selvrisiko på 1300 ca.

Jeg er i GF med "das ganze molevitten". Jeg tegnede forsikringerne
engang gennem ingeniørforeningen. De er nu flyttet til tryg men jeg har
beholdt mine forsikringer hos GF. Idag hører jeg således direkte under
"Storkøbenhavn" selvom jeg nu bor i midtjylland .... De har en central
administration i Odense.

> Er der nogen der kender noget til dem, eller skal jeg kigge på TopDK
til
> 2500 og selvrisiko på noget mere ??

GF har "normal" selvrisiko ved tyveri på en kasko - ikke de 20% som bla.
TopDK og Tryg begegner sig. Det sammen med at IDA/Tryg skrev at jeg
kunne spare -1100koner ved at flytte med til TRYG gjorde at jeg blev hos
GF.

Jeg har ikke brugt min mc-kasko, men har haft brug for indbo
forsikringen. PT hat jeg igen en indbo skade kørende hos dem (elskade
pga overspænding) Tidligere skader har de håndteret til min fulde
tilfredshed. Behandlingen denne gang går lidt langsommere - sikkert pga
ferie.

/A