Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SLR Digital kamera?
Fra : Lars Dahl

Dato : 23-07-03 11:36

Hej NG!

Jeg har nu fået mit en kompakt 4 Mpix Canon Digicam og er blevet ret bidt af
det, at fotografere.

Men når nu engang om et par år skal have sig et rigtigt Digital kamera, hvor
meget skal man så ofre?

Jeg har gået lidt og savlet over Max' FUJI S2 Pro billeder, og også Canons
SLR ditalbilleder, men hvor meget skal man ofre for at få billeder i den
kvalitet og farvestyrke?

Skal man virkelig op og give 16.000 hvis man skal have det rigtige kram,
eller hvordan fungerer det?

Håber nogen har en viden om disse SLR cameraer, og vil dele den med mig...

Mvh Lars Dahl

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-07-03 11:40

"Lars Dahl" <maasFJERN@sproejtemaas.dk> wrote in message

> Men når nu engang om et par år skal have sig et rigtigt Digital kamera,
hvor
> meget skal man så ofre?

Det kan du først se om et par år. Der kommer nyt/bedre/billigere udstyr hele
tiden.

> Skal man virkelig op og give 16.000 hvis man skal have det rigtige kram,
> eller hvordan fungerer det?

Sikkert ikke om et par år.

mvh Frank

Fra : Peter Loumann

Dato : 23-07-03 11:53

On Wed, 23 Jul 2003 12:35:30 +0200, "Lars Dahl"
<maasFJERN@sproejtemaas.dk> wrote:

>Håber nogen har en viden om disse SLR cameraer

Ikke jeg, men det aktuelle nr. (7, juli) af PC WORLD har en
sammenlignende test af fem af dem, to med fast objektiv (Minolta
DiMage 7Hi, Olympus E-20) og tre med udskiftelig (Canon EOS 10D, Nikon
D100, Sigma SD9). Vejledende udsalgspriser 12.000 - 23.000, for de tre
sidstnævnte uden objektiv.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 26-07-03 17:41

Du kunne jo kigge efter en brugt Nikon D1, så er du godt kørende et godt
stykke frem i tiden alt efter dine behov med et godt og robust kamera..

Er selv ejer af dette kamera og havde i forvejen en del objektiver fra min
analog tid med Nikon F4s.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk