Mor Karen`s Kæmpe-dansktoparrangementer er~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-03 09:36

NORDVESTJYLLANDS LEGENDARISKE "MOR KAREN" FLYTTER ARRANGEMENTER

Nu er Nordvestjyllands nok aller aller største ugentlige dansktoppartyer
flyttet fra Vinderup Hotel, hvor de har fundet sted i nok 15 år, tror jeg.
Den allestedskendte og hele Vestjyllands "Mor Karen" har opsagt den
mundtlige kontrakt med hotellet, som vist kører på pumperne.

Det er jo uheldigt når der kommer flere og flere til dansktoparrangementer
landet over. Men rolig nu, ingen grund til panik. "Mor Karen" kører videre
med disse ugentlige arrangementer, nu er det bare i "Sevel Forsamlingsgård"
at folk kan lytte de de allerstørste danske topgrupper. Hun booker kun det
aller bedste, bl.a. grupper som "Bjørn og Okay", "Kandis", "Tonight", "Blue
Hawai", "Kim og Hallo", men også svenske dansebands finder hun plads til.

Hendes landskendte arrangementer finder også sted flere andre steder. Ca.
100 arrangementer pr. år. Jojo, der er sateme gang i dansktoppen, ¨må man
nok svagt antyde.

Hendes arrangementer kan opleves fast i Sevel og i Gadbjerg. En sjælden har
hun også lavet arrangementer i Hoager og på Mors. Men en enkelt gang også på
Grand Hotel i Ålborg.

Hilsen Åge

Fra : ML-78

Dato : 23-07-03 18:17

> NORDVESTJYLLANDS LEGENDARISKE "MOR KAREN" FLYTTER ARRANGEMENTER

"Mor Karen"? Vi er vist kommet langt ud på bøhlandet...

> Den allestedskendte og hele Vestjyllands "Mor Karen" har opsagt den
> mundtlige kontrakt med hotellet, som vist kører på pumperne.

Det var jo ikke så godt. Så ryger hendes løn på en halv snes æg og 10 pægle mel.

ML-78

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 25-07-03 17:00

Jeg har engang som knægt i begyndelsen af 60'erne overnattet på Sevel Kro og det var en stor oplevelse: bibelen og natpotten stod i sengeskabet (ikke pengeskabet). Mor Karen minder mig om en kvinde de engang blev kendt på at modtage Landevejens Riddere til overnatning. Er det den samme kvinde?

Mvh
Jørgen