Dansktoppensubnet.subnet.dk
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-07-03 09:05

Mysteriet om musikinformationssiden "Dansktoppen subnet" er nu opklaret. Der
er tale om at den har overskredet brugen af serverplads. Derfor faldt den
omkuld. Så der er nok snart tilbage igen. heldigvis. Hvordan skal vi ellers
blive informeret om ny dansk musik?. Nej, vel.

Hilsen åge

Fra : Leon Jessen

Dato : 23-07-03 11:23

"Åge Halldorsson" skrev:
> [...]
ellers
> blive informeret om ny dansk musik?. Nej, vel.

Hej Åge,

Ellers tror jeg der mulighed for at ham her kan 'suge' nogle gode
dansktopslagere:

http://makeashorterlink.com/?C3A814C55

--
Mvh. Leon
Mail: email (at) leonjessen (dot) dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 23-07-03 16:32

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> serverplads. Derfor faldt den omkuld. Så der er nok snart tilbage
> igen. heldigvis. Hvordan skal vi ellers blive informeret om ny dansk

Nå..!?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Thomas

Dato : 24-07-03 13:12

> <SNIP>
> Hvordan skal vi ellers
> blive informeret om ny dansk musik?. Nej, vel.
>
> Hilsen åge

Tja... www.Gaffa.dk måske?
Den alle andre end dig læser musiknyheder på...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-03 18:01

Thomas <Thomas.Elbo@NOSPAMprivat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f1fcd0a$0$76090$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Tja... www.Gaffa.dk måske?
> Den alle andre end dig læser musiknyheder på...
____

Hej Thomas

Jeg kendte ikke siden, men har lige testet den. Jeg synes at dn er
usædvanlig dårlig i svær grad. Ikke en lyd om dagens nye cd fra Bjørn og
Okay. Intet om Tonight eller Kandis, som også er på vej med ny cd. Stort set
intet om det rigtigt kendte musik og de største orkestre. Siden er
ubrugelig, synes jeg. Vi må vente på Dansktoppen.subnet.
Jeg ved stort set mere om kendt musik end hele Gaffas samlede redaktion.
Tror jeg.

Hilsen Åge

Fra : Lars Stokholm

Dato : 24-07-03 20:14

In dk.kultur.musik, Åge Halldorsson wrote:

[Gaffa.dk]

>Ikke en lyd om dagens nye cd fra Bjørn og Okay. Intet om Tonight eller
>Kandis, som også er på vej med ny cd. Stort set intet om det rigtigt
>kendte musik og de største orkestre.

Tsk, tsk, Åge. Læs nu hvad de skriver: "Gaffa dk - kun om _musik_".

Hihi, forstod du den? Huhu, haha, "kun om MUSIK", haha, hihi...

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Fra : S. Sørensen

Dato : 24-07-03 21:55

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> wrote in message
> In dk.kultur.musik, Åge Halldorsson wrote:
>
> [Gaffa.dk]
>
> Tsk, tsk, Åge. Læs nu hvad de skriver: "Gaffa dk - kun om _musik_".

> Hihi, forstod du den? Huhu, haha, "kun om MUSIK", haha, hihi...

ROFL

Steinbjørn

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-07-03 13:11

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
> this sense of humour of mine, it isn't funny at all. (KT)

Hej Lars

Det fortæller kun, at dig og Åge ikke har samme opfattelse af musik. Ikke et
ord om ???

M.V.H.....Benny..

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 24-07-03 20:22

> Vi må vente på Dansktoppen.subnet.

Det er forkert når du skriver vi, for det virker som om det kun er dig der
venter på den.

> Jeg ved stort set mere om kendt musik end hele Gaffas samlede
redaktion.
> Tror jeg.

Du skal nok ikke vædde flere penge end du har råd til at tabe på den
påstand.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Madonna Zealot

Dato : 24-07-03 15:23

"Åge Halldorsson postulerede :
> [...]
ellers
> blive informeret om ny dansk musik?. Nej, vel.

Har du overvejet den mulighed at grunden til at omtalte subnet side er et
unikum, er fordi ingen andre seriøse nyhedsmedier gider skrive om
dansktopmusik.

/MZ

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-07-03 17:50

Madonna Zealot <express@yourself.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f1feaa3$0$83042$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Har du overvejet den mulighed at grunden til at omtalte subnet side er et
> unikum, er fordi ingen andre seriøse nyhedsmedier gider skrive om
> dansktopmusik.
>
> /MZ
_____

Nej, for det er jo trods alt et af de eneste steder hvor man kan læse om det
sidste nye. Sidste nye hits og så`n.

Hilsen Åge

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 24-07-03 22:00

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
>
> Nej, for det er jo trods alt et af de eneste steder hvor man kan læse
> om det sidste nye. Sidste nye hits og så`n.

Hvorfor mon.?

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 27-07-03 14:59

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> serverplads. Derfor faldt den omkuld. Så der er nok snart tilbage
> igen. heldigvis. Hvordan skal vi ellers blive informeret om ny dansk

Hvad dælen.. Troll'en vågnede op...

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 29-07-03 18:12

> [...]
ellers
> blive informeret om ny dansk musik?. Nej, vel.

Øv nu gik det ellers lige så godt.

vh
Kim