Maersk Air og mad
Fra : Per Tordrup

Dato : 23-07-03 08:36

Hej

Fra 1/7 har Maersk ændret sit koncept. I stedet for den sædvanlige lette
anretning som man fik når man flyver med Maersk, så skal man selv betale for
maden. Så skal du flyve med Maersk, så spis godt hjemmefra, for en madpakke
må du ikke spise ombord.

Vedhæfter et link, håber det virker

http://www.maersk-air.dk/da/Presse+og+Nyheder/Nyheder/Nyhed/Maersk+Airs+nye+servicekoncept.htm

Per

Fra : Jette

Dato : 23-07-03 13:47

> [...]
for
> maden. Så skal du flyve med Maersk, så spis godt hjemmefra, for en

Hvad sker der, hvis man nu letsindigt sniger sig til at tage en bid af en
medbragt gulerod alligevel? Bliver man smidt af flyet med faldskærm?

Jette

Fra : jo

Dato : 23-07-03 17:00

"Jette" <jette.rayment@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> for
> madpakke
>
> Hvad sker der, hvis man nu letsindigt sniger sig til at tage en bid af en
> medbragt gulerod alligevel? Bliver man smidt af flyet med faldskærm?
Netop
De kan da ikke nægte en at spise en medbragt mad.Tror du de vil rive maden
ud af
hænderne på en og derefter gøre som Jette siger
jesper

Fra : Per Tordrup

Dato : 23-07-03 17:58

Tja, hvad ved jeg. Jeg ved kun hvad mit rejseselskab siger. Men du bliver
næppe smidt af, men der er sikkert andre sanktioner, hvad, ved jeg ikke. Jeg
har efterfølgende mailet til Maersk, og de svarer Citat: "Der vil blive
serveret en sandwich, og der vil derudover være mulighed for at købe nogle
små-retter" Citat slut

Per

Fra : Bo

Dato : 23-07-03 20:06

"Per Tordrup" <ds013a@airmat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> serveret en sandwich, og der vil derudover være mulighed for at købe nogle

Kurven med varmt brød (de bittesmå boller) bliver stadig delt rundt og du tar med en
hånd så mange du kan have i din hule hånd

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 24-07-03 16:28

Hej

"Bo" <Xbolten@ofir.dk> wrote:

>Kurven med varmt brød (de bittesmå boller) bliver stadig delt rundt og du tar med en
>hånd så mange du kan have i din hule hånd

Ja, og de der Anton Berg 'Blomme i madeira' man ellers altid har fået,
er nu reduceret til noget der ligner en romtop i staniol

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 25-07-03 01:30

> [...]
>madpakke
>
>Hvad sker der, hvis man nu
>letsindigt sniger sig til at tage en bid af en

Jeg "faldt" lige over dette indlæg og kan berolige jer med, at jeg
ikke tror i bliver "sat af" p.g.a. medbragt mad. Jeg arbejder i
Cafè Cumulus i Billund Airport og vi sælger da forskellige former
for "take-away" mad og drikkevarer. Spise hjemmefra er der
selvfølgelig heller ingen grund til, det er altså ikke fordi jeg
er på provisionsløn selv om det godt kunne lyde sådan.
--
Alfinine-gråhåret kvinde med egen MC

Fra : Iskold

Dato : 24-07-03 21:03

"Per Tordrup" <ds013a@airmat.dk> wrote in message
> [...]
for
> maden. Så skal du flyve med Maersk, så spis godt hjemmefra, for en

Efter at havde arbejdet i Cateringen i Kastrup lufthavn, i 8 år (1992-2000)
kan jeg kun sige, man får hvad man betaler for "NOT" Biletpriserne er steget
og servicen er faldet hihihihi....flybrancen siger folk ikke vil betale og
må derfor spare, så vidt jeg kan se er alle charter flyene fyldt og maden er
den ikke det sammen mere.....og SAS spare oxo........Resutatet er at i
fremtiden vil alt trafik i europa være uden mad, billiger for sas, men samme
pris for os ikk.......så man får bare en doggyback i hånden ved indgangen,
med et æble...SAS siger det er det vil vil betale for, jeg tror nu mere det
er SAS der gerne vil spare noget at personalet væk og er et selskab begyndt
på det, er alle de andre oxo nød til det, for at få overskud. Så husk
madpakken og en faldskærm næste gang du skal rejse med fly.....for
faldskærmene er vel oxo sparet væk, da man kan spare noget benzin, men den
mindre vægt ombord......hiihihh...så det ender vel med at vi skal stå op
hele vejen, så der kan være fler i flyet og stoelens vægt er væk og så oxo
være nøgne, da tøj oxo vejer. Kan i se det, 2000 stående nøjende mennesker i
en 676 til østen i 10 timer, men prisen er den sammen hihiihihih og hvis du
har spiest inede for en time før afgang, så skal der betales en gebyr for
overvægt hihiihih

henrik

henrik