V for Victory......
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-07-03 00:36

jeg har lige haft den skønneste lille "Victory" i dag ;)

for første gang siden før jul har jeg kunne komme i mine yndlings jeans
igen.... VILD jubel ;)
sidst jeg prøvede dem for ca 5 uger siden manglede jeg 10 cm for at kunne
lukke dem om mavedellen ;)

efter en tur ved diætisten i morges opdagede jeg, at jeg har smidt hele 1½
kg på de sidste 3 uger, uden at gøre en skid anderledes, så det undrer mig
lidt, selvom jeg jo dog har fulgt diætistens plan.... måske det bare er
begyndt at virke? (efter 3 mdr på 1200 kcal om dagen)

men faktisk har jeg smidt hele 43 (læs treogfyrre) centimeter på de 20
behandlinger fordelt på 10 uger, jeg har fået på endoklinikken......
allermest har jeg smidt ved BH-dellen og i taljen hvor der er smuttet famøse
9 cm begge steder..... 6-7 cm på hoften og det samme ved ballerne... 4 cm på
hvert lår ;) og det uden at tabe et eneste gram i hele perioden..
jeg har ligget stabilt på 75-76 kg hele vejen igennem...... jeg går og
venter på efterbillederne, og får dem udleveret når de er fremkaldt, ligesom
jeg beder om et kopi af mine før og efter mål ;) glæææææder mig......

så kan man altså sige hvad man vil..... endomologi VIRKER (ihvertfald på
mig*G*)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : lise kjær

Dato : 23-07-03 05:29

hvad er det nu lige endomologi er....er det, det diætisten foretager sig ??
vh Lise

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 23-07-03 08:45

[Sabina Hertzum | Wed, 23 Jul 2003 01:35:53 +0200]

>for første gang siden før jul har jeg kunne komme i mine yndlings jeans
>igen.... VILD jubel ;)

Fedt, kender godt følelsen, tillykke.

>så kan man altså sige hvad man vil..... endomologi VIRKER (ihvertfald på
>mig*G*)

Jeg bliver nysgerrig; hvad er det? Google finder intet?

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Else Holm

Dato : 23-07-03 09:38

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [Sabina Hertzum | Wed, 23 Jul 2003 01:35:53 +0200]

> Fedt, kender godt følelsen, tillykke.

> Jeg bliver nysgerrig; hvad er det? Google finder intet?
>
> René

- og jeg venter også spændt på en forklaring - det er lige nøjagtig
det, jeg har forsøgt med fitnes etc. igennem længere tid - uden
synderligt resultat til nu, så .... hvad er endomologi!

--
Else

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-07-03 10:34

> - og jeg venter også spændt på en forklaring - det er lige nøjagtig
> det, jeg har forsøgt med fitnes etc. igennem længere tid - uden
> synderligt resultat til nu, så .... hvad er endomologi!

endermologi (sorry jeg havde stavet det forkert*G*) er en dyb
bindevævsmassage der ommodelerer fedtet i kroppen.... de lover intet
vægttab,men derimod centimetertab....

kik på www.endoklinikken.dk

jeg har nævnt lidt om det før, men kviede mig lidt ved at sige navnet
dengang, fordi jeg ikke gad have et ramaskrig over kommerciel interesse og
alt sådan noget gejl..... men nu er jeg færdig med behandlingerne og har
ikke mere med klinikken at gøre ;)

Fra : Jørgen Hess

Dato : 23-07-03 11:01

"Sabina Hertzum" <sabina18072003@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
interesse og
> alt sådan noget gejl..... men nu er jeg færdig med behandlingerne og

Som jeg forstår på hjemmesiden, er det ikke en slankekur, men en
regenerering af (under)huden, hvilket hjælper den med at trække sig
sammen. Det forklarer jo også at centimeter indskrænkningen er sket
uden vægttab.
mvh
Jørgen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-07-03 13:20

Jørgen Hess wrote:

> [...]
> regenerering af (under)huden, hvilket hjælper den med at trække sig
> sammen. Det forklarer jo også at centimeter indskrænkningen er sket

netop.... de lover intet vægttab, men opstramning...... og ofte virker
opstramningen i sig selv som en motiverende faktor til en slankekur ;)

Fra : Anette

Dato : 23-07-03 11:23

> [...]
> alt sådan noget gejl..... men nu er jeg færdig med behandlingerne og har

Gør det ikke ondt?

STORT tillykke med de forsvundne kilo og centimeter!!

Og iiiih hvor vi dog også glææææder os til at se dine billeder

Anette

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-07-03 13:19

Anette wrote:

> Gør det ikke ondt?

jo, det gør afsindigt ondt de første gange.... men henved omkring 10 gang
var jeg så langt at jeg kunne nyde behandlingen, og det rent faktisk føltes
som en god gang massage ;)

> STORT tillykke med de forsvundne kilo og centimeter!!

taaak ;)

> Og iiiih hvor vi dog også glææææder os til at se dine billeder

gør jeg sku også*G*

Fra : Pia J

Dato : 23-07-03 13:38

"Sabina Hertzum" <sabina18072003@mandezonen.dk> wrote in message
> [...]

Jeg ville dog ønske, de skrev prisen på websiden. Jeg ved, du har nævnt det
er halvdyrt, men det ville stadig være rart at vide om man skal spare 5000,
10.000 eller 50.000 sammen inden man henvender sig.

:Pia

Fra : Niels Henriksen

Dato : 23-07-03 14:09

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in message

> [...]
5000,
> 10.000 eller 50.000 sammen inden man henvender sig.

Kig under priser i toppen. hver behandling koster 600. Dog 10 for 5000

--
Niels Henriksen
www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel (nu med spamfilter)

Fra : Pia J

Dato : 23-07-03 14:25

> Kig under priser i toppen. hver behandling koster 600. Dog 10 for 5000
>

> --
> Niels Henriksen
> www.bigtiger.dk - det vildeste webhotel (nu med spamfilter)

Aha - de 2 sidste menupunkter var hoppet ned på en ny linie og stod under
kanten, så jeg ikke kunne se dem....

Tak.

:Pia

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 23-07-03 17:20

> [...]

> jeg beder om et kopi af mine før og efter mål ;) glæææææder mig......
>
> så kan man altså sige hvad man vil..... endomologi VIRKER (ihvertfald på

Hej Sabina

Stort tillykke, det er jo helt imponerende. Vil meget gerne se dine før og
efter billeder.

Mette