Jeg har de samme skruer/strålespids på min Tecumseh. Men hvor skal man
begynde, når karburatoren skal jursteres??? Skal den skrues helt ind eller
ud - eller hvad?
Lars
"Jarl Olsen" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
news:BWjTa.231$6O2.218@news.get2net.dk...
> "Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email)"
> <AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message
news:bfkdd8$aqa$1@sunsite.dk...
> > Jeg har en "gammel" B&S 281707 på en simplity 4212 havetraktor som jeg
> > gerne vil have hjælpe til justering af karburatoren på.
> >
> > Udover en "tomgangs-stop skrue" er der en i i bunden af svømmerhuset og
> > en ved gasspjældet. En der kan give en hurtig introduktion til hvad for
> > de gør og gerne hvad "fabriksindstillingerne" er ?
> >
> > Jeg antager at den ved gasspkældet kan justere på blandingen ved
> > tomgang - men hvad laver den under svømmerhuset ?
>
> Hej.
> Jeg har før set på den slags karburatorer, at den skrue der sidder i
bunden
> kan være en indstillelig dyse. Når du piller skruen ud og kigger på den og
> den er spids, så er det en indstillig strålespids. Den skal du så bruge
til
> at justere din karb.
> Mvh
> Jarl
> --
> Maico 250 B 1960
> Dnepr K-750 1966 sidevogn med to stk B&S motorer. Sideventilet boxer.
> Honda CB 550 F 1979
>
www.pcman.dk
>
>
>