Office XP - sidenummerering
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 22-07-03 23:15

Hej i gruppen..

Jeg har et problem med min Word XP. Når jeg laver automatisk sidenummerering
skriver den bare "{page}" i bunden af siden istedet for at skrive 1,2 osv..
Hvad er der galt? Jeg har installeret både sp1 og 2

mvh.
Rasmus

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-07-03 01:36

Den 23 jul 2003 skrev Rasmus Lauritsen i
dk.edb.programpakker.ms-office:

Prøv at trykke Alt+F9

LarsK

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 23-07-03 19:40

> Prøv at trykke Alt+F9

Det hjælper ikke, jeg kan godt se, at den skifter mellem "Side 1" og
"{page}". Selvom det står rigtigt på skærmen er det ikke det der kommer ud
af printeren..

mvh.
Rasmus

Fra : Peter Hansen

Dato : 23-07-03 19:47

Funktioner -> Indstillinger -> Udskriv. Fjern fluebenet ved Udskriv
feltkoder i Medtag i dokument.

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 23-07-03 21:27

> Funktioner -> Indstillinger -> Udskriv. Fjern fluebenet ved Udskriv
> feltkoder i Medtag i dokument.

Kanon, mange takker...

mvh.
Rasmus