GeForce2GTS på nyt motherboard
Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 22-07-03 22:41

Jeg har et Asus AGP-V7700 Deluxe Geforce2GTS, som jeg gerne vil vide om
kan køre på et Asus P4P800. I følge grafikkortmanualen kan det køre AGP
4x/2x. I følge Asus's hjemmeside kan motherboardet kører 8x, men
eftersom der ikke findes mange 8x-kort, går jeg udfra at det også kan
køre 4x? Jeg kan ikke finde noget om spændingen, hverken på
motherboardet eller grafikkortet.

Fra : Peter Pan

Dato : 22-07-03 22:57

"Anders Bo Rasmussen" <fuzz01@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eftersom der ikke findes mange 8x-kort, går jeg udfra at det også kan
> køre 4x? Jeg kan ikke finde noget om spændingen, hverken på

Det vil virke uden problemer. Ingen AGP 8x bundkort er endnu lavet, således
at de kun kan køre AGP 8x. En del er lavet så de kun kan køre 4x og 8x. Men
da dit kort kan køre 4x, vil du ikke opleve problemer.

Mvh
Anders