Bille August på DR2's "Efter deadline"
Fra : Peter Frederiksen

Dato : 22-07-03 22:23

Jeg fulgte ikke ordentligt med i interviewet, men hvorfor gik han bare?
Det var da en underlig måde at stoppe det interview på! Han sagde at han
ikke kunne snakke mere, undskyldte og gik!?! Den stakkels journalist sad
helt befippet og vidste i første omgang ikke om han var alvorlig eller
hvad, men det var han altså for han rejste sig og gik, og så måtte de
slutte "Efter deadline".

--
Peter Frederiksen

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 22-07-03 23:08

Peter Frederiksen wrote:

> [...]
> helt befippet og vidste i første omgang ikke om han var alvorlig eller
> hvad, men det var han altså for han rejste sig og gik, og så måtte de

Indslaget kan ses her:
http://www.dr.dk/nyheder/tv/deadline_dr2/index.jhtml?targetUrl=/pubs/nyheder/html/programmer/deadline23/tirsdag.jhtml

Indlsaget er ca. 11-12 minutter inde.
--
Peter Frederiksen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 23-07-03 00:43

Peter Frederiksen <peterbf@daimi.au.dk> writes:

> [...]
> helt befippet og vidste i første omgang ikke om han var alvorlig eller
> hvad, men det var han altså for han rejste sig og gik, og så måtte de

Barbara Gram var uhyre fattet og professionel. Hun fattede ganske vist
ikke lige først, hvad han mente, men da han gik takkede hun bare pænt
af (og gik ud og spurgte, antager jeg.)

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 23-07-03 05:49

> Barbara Gram var uhyre fattet og professionel. Hun fattede ganske vist
> ikke lige først, hvad han mente, men da han gik takkede hun bare pænt
> af (og gik ud og spurgte, antager jeg.)

KUDOS til Barbara Gram! Damn, en god studievært.

Skægt, at Bille August netop valgte at forlade interviewet da jeg begyndte
at syntes at han blot lukkede lort ud... Det gav da ingen særlig mening det
han sagde? =D

Han ku' ikke forklare hvorfor han vil lave en udstilling, og så stikker han
halen imellem benene..

Min umiddelbare reaktion.

HC

Fra : Joakim Lauridsen