Godt tilbud.....
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 22-07-03 21:22

Se dette fantastiske tilbud, fra Haasum MC

http://www.haasum-mc.dk/body_8_14_kawasaki_gpx_600_r.html

Thore

Fra : Pwh

Dato : 23-07-03 08:34

SmaRTrxxv wrote:
> Se dette fantastiske tilbud, fra Haasum MC
>
> http://www.haasum-mc.dk/body_8_14_kawasaki_gpx_600_r.html
>
> Thore

Jeg mener nu at prisen er en smule lavere i butikken.
Men han har også haft den stående i 4-5 år så han er nok til at handle med.
Jeg købte selv en Gpx600R af ham for 7-8 år siden, den havde han også
haft stående i flere år. Jeg fik den også billigt da vi endelig skulle handle :)

/Jens Kawa KR-1

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-07-03 16:26

SmaRTrxxv wrote:

> Se dette fantastiske tilbud, fra Haasum MC

Små 80k for en 10 år gammel GPX'er. Hr. Haasum må da være åndssvag :-|
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 (der kostede 70k i en alder af 3 år) og en
MTX125R

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 23-07-03 21:43

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Små 80k for en 10 år gammel GPX'er. Hr. Haasum må da være åndssvag :-|
> --
> mvh Jes Vestervang @ FZS600 (der kostede 70k i en alder af 3 år) og en
> MTX125R

Spørgsmålet er vel egentligt helt afhængig af hvor mange år han skal have
den stående, før han får den pris for den
Har han købt den billigt nok kan det vel betale sig at holde den et par år
ekstra og få mere for den - mange i DBA ser osse ud til kun at ville sælge
hvis de får en fantasipris betalt kontant !

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....