nogen der gider lave en test for mig?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-07-03 20:39

har du en athlon xp 2400+
512 mb ram
og vigtigst et radeon 9700 eller 9700 pro

gider du lave en benchmark i ut 2003 og se hvad du får i henholdsvis flyby
og botmatch - du ved den lille skærm der kommer til slut med dit gennemsnit.
Jeg spørger for at se hvad et sådan kort kan yde - jeg ved hvad jeg får med
samme specs bortset fra jeg har et gf3 ti 200.
Så hvis en eller anden gider, ville det være fedt!
på forhånd tak

--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Iwan

Dato : 23-07-03 22:29

Er der ikke en test hos; http://hardocp.com/index.html eller
http://www.tomshardware.com/ du kan bruge?

Jeg spiller ikke lige det spil:)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 24-07-03 07:47

> http://www.tomshardware.com/ du kan bruge?

ikke med ut2003
så jeg kan ikke sammenligne med mit eget system

> Jeg spiller ikke lige det spil:)
ellers top underholdning