Endelig
Fra : Jon Larsen

Dato : 22-07-03 19:45

Hej NG.

Så fik jeg endelig skrabet de sidste dele sammen, så jeg kan blive færdig
med den lille gixxer ( her rettes en stor tak til Morten Dahl fra MC-Huset,
for meget besvær med at finde de rigtige stumper )
Dog mangler der i mine "nye" karbunader en blandeskrue, men den er bestilt
og kommer hjem Torsdag.

Jeg har brugt lidt tid på at indstille ventilerne, og måtte idag hente et
par shims til den nette sum af, og hold nu fast.............................
225 DKR for 3 små shims... det er edername dyrt, heldigvis passede de da, så
ventilerne nu spiller 100 %

Nu skal skidtet bare samles, og justeres, så er jeg på gaden igen
Det hele bliver forhåbentligt samlet i morgen, så jeg kun lige skal sætte
blandeskruen i, og så tager det ikke mange min. at samle det sidste.

YIIIHAAA...

--
MVH.
Jon Larsen

Fra : Ninja Rider

Dato : 22-07-03 21:36

Hejsa

Jon Larsen wrote:
> Nu skal skidtet bare samles, og justeres, så er jeg på gaden igen
> Det hele bliver forhåbentligt samlet i morgen, så jeg kun lige skal sætte
> blandeskruen i, og så tager det ikke mange min. at samle det sidste.

Glædeligt at høre at der er fremgang i dit projekt.
Håber at du snart kommer ud og køre!

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Jon Larsen

Dato : 23-07-03 19:24

Møj..... De spændebånd jeg fim med til gummistudsene på luffilterkassen er
for store.. ØV... nå de må kunne byttes
Så mangler jeg en termostat til kølevandet, den er bestilt og er uoriginal..
den original koster 406 + moms.. den uoriginale koster 155 + moms, endelig
mangler jeg stadig blandeskruen men den er på vej, og termostaten kommer på
fredag, men så er jeg også køreklar... det gik forbavsende let at samle
motoren, alt gik som smurt i olie ( hvilket det også var ;- )