hvordan ser man post før man henter den i ~
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 09-12-00 00:30

jeg ville gerne høre hvordan man kan se hvad der ligger af post til en
på udbyderens server før man henter det. Er der muligt kun at hente
subject og så sorterer/slette inden man henter sin post ?

Jeg bruger OE 5.02.

MVH

Jakob H K

--
The Lord in His wisdom made the fly
And then forgot to tell us why.

OGDEN NASH

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-12-00 10:55

Jakob Højer Kristensen <n94jhk@xxxnat.ou.dk> wrote:

> [...]
> på udbyderens server før man henter det. Er der muligt kun at hente
> subject og så sorterer/slette inden man henter sin post ?

I OE 5 kan du få online adgang til dine POP3 konti, såfremt din udbyder
understøtter denne funktion (det gør de fleste).

Vælg "Accounts" fra Tools menuen
Vælg din konto og åben den
Vælg fanebladet "Options"
Afmærk "allow online access".

Kontoen vil nu dukke op mellem dine postmapper og dine nyheds konti.

Thomases løsning kan også bruges.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Der er boligløs per 1. december - ledig lejlighed i København?

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 09-12-00 14:44

> Kontoen vil nu dukke op mellem dine postmapper og dine nyheds konti.

Dette kan jeg få til at virke

MVH

Jakob H K

(ps har du fået min mail ? )

Fra : N/A

Dato : 09-12-00 11:02

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 09-12-00 11:02

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> Joda, du kan vælge at bruge IMAP, eller blot lade din POP3 klient
> hente headers.

Jeg har faktisk prøvet imap men jeg kunne ikke umiddelbart få det til at
fungerer. Jeg lavede en ny konto (imap) med alle mine kontooplysninger,
men når jeg i "hent post" prøver at hente post kun fra denne konto sker
der absolut ingenting.

mvh

Jakob H K