Færdiglavet GUF
Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 19:33

Hej,

Hvor kan man købe færdiglavet GUF? I Føtex? Superbrugsen?

Mvh.

Martin

Fra : Karen

Dato : 22-07-03 20:31

On Tue, 22 Jul 2003 20:32:51 +0200, "Martin N. Rasmussen"
<martinnr(AT)adslhome.dk> wrote:

>Hej,
>
>Hvor kan man købe færdiglavet GUF? I Føtex? Superbrugsen?

jeg har da set det idag i Føtex..
Karen

Fra : jenny og søren

Dato : 23-07-03 17:41

Jeg har idag købt en bøtte (pisk selv) GUf i kvickly, men netto har også
lige haft det så måske du er heldig at de har endnu.

men ellers vil din lokale ismand sikkert gerne hjælpe dig

mvh

Søren

Fra : Morten

Dato : 23-07-03 17:37

"Martin N. Rasmussen" <martinnr(AT)adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvor kan man købe færdiglavet GUF? I Føtex? Superbrugsen?

Jeg var på bornholm for nogle dage siden ... i daglig brugsen kunne man købe
et lille bæger (300 ml) med noget rødt, blævrende, geleagtigt stads som man
bare skulle piske ... der blev en ret stor skålfuld af et lille bæger, og
det smager og ligner rigtig guf !... kostede i øvrigt 14,95 kr... (Tilbud: 2
stk. 20,-)

/Morten

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-03 18:19

"Martin N. Rasmussen" <martinnr(AT)adslhome.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvor kan man købe færdiglavet GUF? I Føtex? Superbrugsen?

Måske et dumt spørgsmål, men er guf ensbetydende med jordbærsmag? ;-D
Kæresten mener det ikke - og jeg er uvidende. ;-D Men altså, jeg kan kun
finde færdiglavet guf med jordbærsmag. ;-D

Nettos guf var smagsmæssigt okay, men konsistensen var ikke cremet, som jeg
husker fra hjemmelavet guf - eller hos isbutikkerne. Føtex' "pisk-selv-guf"
fra Fynbo smagte for "syntetisk" og for syrligt efter min mening. Måske er
Kvicklys bedre?

Mvh.

Martin

Fra : Morten

Dato : 23-07-03 18:28

> fra Fynbo smagte for "syntetisk" og for syrligt efter min mening.

Det var så den jeg skrev om... jeg syntes den smagte helt perfekt ... den
skulle dog piskes ret længe, så jordbær smagen ikke var så kraftig...

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-03 18:33

"Morten" <REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> wrote in message
> "Martin N. Rasmussen" <martinnr(AT)adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Det var så den jeg skrev om... jeg syntes den smagte helt perfekt ... den
> skulle dog piskes ret længe, så jordbær smagen ikke var så kraftig...

Jeg har et bæger endnu, så måske skulle jeg give den en chance til. ;-D

Fra : Morten

Dato : 23-07-03 20:01

> Jeg har et bæger endnu, så måske skulle jeg give den en chance til. ;-D

Jeg satte bare piskeren til, og satte skålen i vasken så den selv kunne stå
(uden jeg skulle holde) ... så stod den i en 7 - 8 minutter vil jeg tro, til
det var så stift at det var meget svært at få af skeen når man tog det op
.... det er efter min mening sådan "GUF" skal være ... og der smagte det så
også ret godt....

Fra : Silver

Dato : 23-07-03 23:53

> [...]
"pisk-selv-guf"
> fra Fynbo smagte for "syntetisk" og for syrligt efter min mening. Måske er

Jeg er af komplet samme mening mht Fynbo's guf....ALT for syntetisk
smag...(jeg er gammel guffanatiker, så husker godt smagen), jeg købte en
bakke guf i netto der var pisket og lavet komplet og puttet i en tom 6 styk
flødebollebakke og DET smagte sgu som det man køber i iskioskerne og andre
steder!, efter at have prøvet Fynbo's var jeg lidt skeptisk over det i netto
men det overraskede mig virkelig positivt.

Mvh
Silver

Fra : Dorthe

Dato : 30-07-03 21:11

Hej

Jeg har set færdiglavet GUF i Superbrugsen.

Hilsen Dorthe

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 30-07-03 22:57

On Tue, 22 Jul 2003 20:32:51 +0200, "Martin N. Rasmussen"
<martinnr(AT)adslhome.dk> wrote:

> Hej,
>
> Hvor kan man købe færdiglavet GUF? I Føtex? Superbrugsen?

Rema 1000 har det i hvertfald.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning