Super
Fra : David Blangstrup

Dato : 02-04-01 23:06

Er der nogen, der kan forklare mig følgende: I MacOS X (iMac 233, 160 MB
RAM,iMation SuperDisk) kan jeg mounte min superdisk 1 gang. Anden gang dukker
der ikke nogen superdiskette op på skærmen. Hiver jeg så USB kablet ud og
sætter det i igen, kan jeg mounte iMation Superdisken præcist 1 gang ‹ anden
gang vil den ikke igen, og jeg må hive stikket ud osv.
Jeg ved, at iMation foreskriver, at man i visse tilfælde (hvor den ikke vil
mounte) skal tage USB stikket ud, slukke iMation SuperDisken, tænde den igen,
sætte USB stikket i. Det har jeg også prøvet. Jeg har læst, at andre også har
vrøvl med tidlige USB SuperDiske, men man kan altså mounte ‹ en gang. Så et
eller andet virker!

--

- David

reply to firstname@lastname.dk