Andet multimedie
bentjuul 3670
ill. 10: problemer med at åbne .eps fil???
Fra : HS

Dato : 22-07-03 15:48

Jeg har en .eps fil med et logo jeg skal åbne i illustrator 10, men når jeg
prøver at åbne den, får jeg følgende frem på skærmen

"The MPS parser is unable to parse the file"

???

Kan jeg gøre noget for at åbne filen?

Håber en eller anden kan hjælpe.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 22-07-03 17:18

HS skrev:

> Kan jeg gøre noget for at åbne filen?

Jeg tvivler. De gange hvor jeg har haft den fejl på *.eps-filer
har der ikke været andet at gøre end at få fat i en ny udgave af
filen for du får næppe lov til at åbne den i andre programmer
som understøtter *.eps, hvis du ikke kan åbne den i Illustrator.

Madsen.

Fra : Tomasz

Dato : 22-07-03 18:42

"HS" <statoil@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en .eps fil med et logo jeg skal åbne i illustrator 10, men når
jeg
> prøver at åbne den, får jeg følgende frem på skærmen
>
> "The MPS parser is unable to parse the file"

Hej
Er eps-en lavet i Crel D ? Jeg har nemlig haft sådan problemmer med dem, når
jeg prøvede at åbne dem i Illustrator.
Hvis du ikke har Corel D så prøv at importere den i stedet for i
Illustrator, hvis det ikke går så prøv at importere den i Indesign, det
gjorde jeg, men jeg skulle printe den

Mange hilsner
Tomasz

Fra : Kurt Brixen

Dato : 22-07-03 19:01

On Tue, 22 Jul 2003 16:48:00 +0200, "HS" <statoil@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
>prøver at åbne den, får jeg følgende frem på skærmen
>
>"The MPS parser is unable to parse the file"

Hvis du har Acrobat, kan du prøve om du kan lave den til PDF først, så
kan den måske åbnes i Illustrator.

Kurt Brixen