OSX kan STADIG IKKE købes i Århus - OVER 1
Fra : Brian Zebeaune

Dato : 02-04-01 23:19

OSX kan STADIG IKKE købes i Århus - OVER 1 UGE EFTER FRIGIVELSEN!!!!!!!!

og vi snakker om en CD her ....ikke en PowerBook G4..... men en CD som skal
masse kopieres og sendes til Danmark, Århus

hva' kalder man sådan noget..... nå jo...... AMATØR FIRMA!

en ellers POSITIV Mac bruger (tro det eller ej)

Brian

Fra : Jesper

Dato : 03-04-01 06:53

Brian Zebeaune <tilbrian@mac.com> wrote:

> OSX kan STADIG IKKE købes i Århus - OVER 1 UGE EFTER FRIGIVELSEN!!!!!!!!

hvad med fredgaard eller macstore? (går ud fra du taler om
officeline...)

--
mvh Jesper

Besøg Biddet Online: <URL:http://homepage.mac.com/biddet>

Fra : Jan Juel Nielsen

Dato : 06-04-01 12:43

in article 1era36i.1t806941yheos4N%jmfink@mac.com, Jesper at jmfink@mac.com
wrote on 03/04/01 7:52:

> hvad med fredgaard eller macstore? (går ud fra du taler om
> officeline...)

Jeg fik min OS X tirsdag efter udgivelsen - sendt fra Aarhus! Købt hos
Caslon

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 03-04-01 15:32

Brian Zebeaune <tilbrian@mac.com> wrote:

> OSX kan STADIG IKKE købes i Århus - OVER 1 UGE EFTER FRIGIVELSEN!!!!!!!!

Nåja det er jo også langt ude på landet!
--
Jesper Oersted
"If you pick up the criminel code, it doesn't say anything about the