Priser på Siemens 4015
Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 22-07-03 14:39

Jeg skal bruge en tlf. med nummerviser og telefonsvarer, jeg har i den
anledning set på en Siemens 4015 til 1699,- hos TDC. Findes den ikke
billigere? Eller er der en anden og billigere som jeg burde købe?

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Zarh

Dato : 22-07-03 16:11

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-07-03 16:16

Hej

"Søren Ribergård Møller" <some@ware.dk> wrote:

>Jeg skal bruge en tlf. med nummerviser og telefonsvarer, jeg har i den
>anledning set på en Siemens 4015 til 1699,- hos TDC. Findes den ikke
>billigere?

Det er et rigtigt godt valg ! - Og jo, køb den hos Elgiganten
www.elgiganten.dk De sælger den i denne uge til kr. 999,-

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 22-07-03 17:37

Ole Rasmussen wrote:
> Hej

> Det er et rigtigt godt valg ! - Og jo, køb den hos Elgiganten
> www.elgiganten.dk De sælger den i denne uge til kr. 999,-
--
Tak for tippet, desværre bor jeg ikke ved en Elgigant og har ingen bil (og
de sælger den ikke via nettet!)

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-07-03 18:19

"Søren Ribergård Møller" wrote:

> Ole Rasmussen wrote:

> Tak for tippet, desværre bor jeg ikke ved en Elgigant og har ingen bil (og
> de sælger den ikke via nettet!)

Jo kik under trådløse telefoner

--
mv / th

Fra : Jasko

Dato : 22-07-03 19:17

> Tak for tippet, desværre bor jeg ikke ved en Elgigant og har ingen bil (og
> de sælger den ikke via nettet!)

http://www.computercity.dk

Køb den der til også 999.-
Kanon telefon.

--
Jasko

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 22-07-03 22:00

--
Tak, den er købt!
Og til Fydensberg - se lige efter igen, "Produktet er desværre ikke