Milano
Fra : Coppi

Dato : 22-07-03 14:19

Hejsa.

Har lige kigget efter SAS billetter til Milano i September : 31000 for 4
personer.

Det er da helt vanvittigt, må absolut kunne gøres billigere.

Har nogen her et forslag, ellers må vi tage toget eller bilen.

coppi

Fra : Anette

Dato : 22-07-03 14:56

"Coppi" <annie321@privat.dk>
> [...]
>
> Det er da helt vanvittigt, må absolut kunne gøres billigere.
>
> Har nogen her et forslag, ellers må vi tage toget eller bilen.

Ryan Air fra Sturup.. over "et eller andet sted". De flyver godt nok til
Bergamo så der er en smule ekstra transport der.... men prisen er formentlig
LAAAANGT under den SAS pris du har fundet ( vil dog også formode at SAS har
bedre tilbud end det...)

Anette

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 22-07-03 16:09

Hej

"Coppi" <annie321@privat.dk> wrote:

>Har lige kigget efter SAS billetter til Milano i September : 31000 for 4
>personer.

>Det er da helt vanvittigt, må absolut kunne gøres billigere.

Ja, det må jeg gi' dig ret i !

Men, en søgning på www.travelstart.dk giver da også et ganske andet
resultat. 4 personer København - Milano og retur i September koster
4.246,- for alle 4 personer, og det er incl. alle afgifter !

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Anette

Dato : 22-07-03 16:51

"Coppi" <annie321@privat.dk>
> [...]
>
> Det er da helt vanvittigt, må absolut kunne gøres billigere.
>
> Har nogen her et forslag, ellers må vi tage toget eller bilen.

Glemte helt Virgin ( lidt tumpet da noget familie lige har brugt dem. på den
strækning.. tror de betalte ca 2000 per hoved )

Anette

Fra : Gard

Dato : 22-07-03 17:21

Hei

Min kone og jeg var nettopp i Milano og vi betalte kun 1270 kroner
(tur/retur fra Stavanger i Norge) pr. person. Så hvis du kan reise før 30.
august så kan du benytte deg av dette tilbudet. Jeg har ellers lagt ut
bilder og reisebrev på min hjemmeside www.gardkarlsen.com

Mvh
Gard
Stavanger, Norge