A beautiful mind
Fra : Mads Jensen

Dato : 22-07-03 11:15

Hej

Er der nogen, der kan det ordrette citat, som Russell Crowe (John Nash)
siger til kvinden nogenlunde før at han finder ud af sin teori ?

Mener at det er noget i stil med: "I don't know what I should say to get you
to sleep with me, so why don't we skip the ritual talking and go straight to
the case ?", hvorefter at han får en lussing.

Tak på forhånd!

mvh.
Mads
--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk Dansk Donaldist-Forening

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 22-07-03 11:47

"Mads Jensen" <astrup_jensenNOSPAM@hotmail.com> writes:
> [...]
> to sleep with me, so why don't we skip the ritual talking and go straight to
> the case ?", hvorefter at han får en lussing.

Nash: I don't exactly know what I am required to say in order for you
to have intercourse with me. But could we assume that I said all
that. I mean essentially we are talking about fluid exchange
right? So could we go just straight to the sex.

imdb er din ven.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 22-07-03 19:06

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse
> [...]

Vil du afprøve den? I så fald så jeg gerne at du postede resultatet her i
selvsamme gruppe

> [...]
> that. I mean essentially we are talking about fluid exchange
> right? So could we go just straight to the sex.

He he... Han har fat i noget dér, den gode Nash.

--
Morten Holberg Nielsen
in an interstellaaaaarrr buuuurrssst im baack to saaaavee the

Fra : Mads Jensen

Dato : 22-07-03 19:50

> Vil du afprøve den? I så fald så jeg gerne at du postede resultatet her i
> selvsamme gruppe

Ah, desværre, så modig er jeg dog ikke

mvh.
Mads