Installation af grafikkort i Win XP
Fra : Jolu

Dato : 22-07-03 11:09

Efter en nyinstallation af win xp home kan jeg ikke længere installere mit
grafikkort (Nvidia gf 2 mx100/200). Jeg har prøvet at skifte mellem 2 kort
ligesom jeg har prøvet et Ati kort. Ved alle forsøg genkendes kortene, men
efter installationen oplyses, at installationen ikke kunne gennemføres
korrekt og hardwaren derfor ikke virker korrekt fordi "Dataene er ikke
gyldige" ?

Hvad pokker kan sådan en fejl skyldes ?

Mvh Johnny

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 22-07-03 12:42

Hvilken driver version bruger du ?

Jannik

Fra : Jolu

Dato : 22-07-03 15:20

Nvidia driver 44.03 men har også prøvet flere tidligere versioner.

Har blandt andet installeret bundkortleverandørens (ECS k7s5a ver 3.1) nyste
bios, agp driver m.v. Har installeret alle opdateringer til XP.

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 23-07-03 11:58

Afinstaller alle Nvidia drivere.

http://rareelement.tripod.com/detonator_rip/detonator_rip_1_5.zip

Slet kortet fra Hardware listen.

Reinstaller dine drivere.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 22-07-03 18:47

"Jolu" <dko12310c@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter installationen oplyses, at installationen ikke kunne gennemføres
> korrekt og hardwaren derfor ikke virker korrekt fordi "Dataene er ikke

Prøv at spørge i windows gruppen. Lyder som om der er kludder med noget
driversignering.

--
Morten Holberg Nielsen
in an interstellaaaaarrr buuuurrssst im baack to saaaavee the