Kan tælleren Zipstat gøres usylig?
Fra : Morten Jensen

Dato : 22-07-03 10:11

Hej

Blot lige et lille spørgsmål.

Kan tælleren Zipstat gøre usynlig på en hjemmeside?

Mvh

Morten

Fra : Morten Jensen

Dato : 22-07-03 10:25

hallo din idiot.... det kan man jo bare selv vælge..... Håber ikke der er
nogen der følger med i min skitzofrene samtale...

Undskyld forstyrelsen....

Mvh

Morten (2)

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 22-07-03 11:56

Morten Jensen wrote:
> hallo din idiot.... det kan man jo bare selv vælge..... Håber ikke der er
> nogen der følger med i min skitzofrene samtale...

Så så... selvom man er skizofren kan man godt tale pænt til sig selv :P

mvh
Johan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-07-03 19:22

"Morten Jensen" <Info@textilbroderi.dk> wrote in

> hallo din idiot.... det kan man jo bare selv vælge.....

Så langt kom jeg og var ganske chokeret over den måde at tale til
andre mennesker på.

> Håber
> ikke der er nogen der følger med i min skitzofrene samtale...

Her fik jeg så en mistanke og kigge på hvem der havde skrevet
indlæget :)

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898