OT - Reklamer ?
Fra : J.C.Kløve

Dato : 22-07-03 08:53

Hej NG

Har lige "futtet" een reklame til markedsgruppen, og finder straks
efter nok en reklame.

Hvad er den generelle holdning i gruppen til dette ?

Hvis der generelt er accept af reklame vil jeg ikke gå og lege
"police"

Er X-postet til dk.admin.netikette for fortsat debat.

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Ninja Rider

Dato : 22-07-03 09:09

Hejsa

J.C.Kløve wrote:
> Har lige "futtet" een reklame til markedsgruppen, og finder straks
> efter nok en reklame.
> Hvad er den generelle holdning i gruppen til dette ?

Hvis det er Racing4Fun's reklame, synes jeg det er ok. Det er jo noget
de fleste af os gerne vil til. Nu hvor der er kommet en ekstra dag,
synes jeg da at det er prisværdig at de gider at fortæle os det. Jeg
betragter ikke deres indlæg som Reklame, da det mere er en "God
oplysning". At oplysningnen kom fra Firmaet selv, kan jo diskuteres til
evighed, men jeg synnes jo ikke det er noget med at lave konkurrence
forvridning eller lign.

> Hvis der generelt er accept af reklame vil jeg ikke gå og lege
> "police"

Jeg synnes at den slaks er acceptabelt.

> Er X-postet til dk.admin.netikette for fortsat debat.

Det skal nok gå godt!

Mvh Emil
--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
Scream if you wanna go faster....

Fra : Steffler

Dato : 22-07-03 09:21

Ninja Rider wrote:
> [...]
> oplysning". At oplysningnen kom fra Firmaet selv, kan jo diskuteres
> til evighed, men jeg synnes jo ikke det er noget med at lave

Jeg hælder også til at en "reklame" for en ekstra banedag er ok.
Det er jo ikke alle der sidder og kigger i markedsgruppen hvor en
"reklame" for en banedag måske ikke er så relevant.

Havde det været Brdr. i Horsens der have reklameret for udsalg
på maskiner med lavt km.tal havde det været lidt en anden sag

/S

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 22-07-03 09:36

"J.C.Kløve" <Dun@nt@mail.tele.dk> writes:

> Har lige "futtet" een reklame til markedsgruppen, og finder straks
> efter nok en reklame.
>
> Hvad er den generelle holdning i gruppen til dette ?

Nåh, nu havde jeg lige kommenteret det oprindelige indlæg, men så får jeg
jo chancen igen. Jeg mener stadig at forholdsvis lette reklamer for TDs
er OK. Det har det ihvertfald historisk været.

> Er X-postet til dk.admin.netikette for fortsat debat.

Husk din FollowUp-To.

--
Mikkel
motortosse.dk | For de føøørst time you traai de

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-07-03 09:39

"J.C.Kløve" <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:bfiqh0$3ej$1@sunsite.dk...
> Hej NG
>
> Har lige "futtet" een reklame til markedsgruppen, og finder straks
> efter nok en reklame.
>
> Hvad er den generelle holdning i gruppen til dette ?

Egentlig er "den generelle holdning" ligegyldig. Fundatsen er ret klar : Køb og salg henvises til....."

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 22-07-03 09:50

> Egentlig er "den generelle holdning" ligegyldig. Fundatsen er ret klar :
Køb og salg henvises til....."

Sikkert - men om ikke andet er det en ganske relevant ting for
motorcyklister.

Måske fundatsen skulle ændres lidt...

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-07-03 10:32

"Henrik Steen Larsen" <slet.hsl.@code12.dk> skrev i en meddelelse news:bfitrd$57d$1@news.cybercity.dk...
> Køb og salg henvises til....."
>
> Sikkert - men om ikke andet er det en ganske relevant ting for
> motorcyklister.

Det er der så mange ting der er. Eks at forhandler xxxx har et godt tilbud. Eller vejrudsigten. Eller lette telte, osv

> Måske fundatsen skulle ændres lidt...

Måske, men på andre grupper har jeg oplevet hvilken støj der let opstår hvis ikke retningslinierne (fundatsen) er klar og bliver
respekteret.
Strengt taget er selv vor debat her OT og skulle futtes....

--
Mvh,
Ole

Fra : J.C.Kløve

Dato : 22-07-03 10:54

I tråden: 3f1d0475$0$76101$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Skrev Ole Larsen :
> [...]
> respekteret.
> Strengt taget er selv vor debat her OT og skulle futtes....

er X postet, og debatten bør foregå i nettikette

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-03 11:21

"J.C.Kløve" <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev:

>er X postet, og debatten bør foregå i nettikette

Det kunne du have sørget for ved at sætte FUT i dit allerførste
indlæg.

Xfut dk.admin.netikette
(svar sendes til den gruppe og kan kun læses dér)

--
Bertel   http://bertel.lundhansen.dk/

Fra : J.C.Kløve

Dato : 22-07-03 10:56

I tråden: 3f1cf7e1$0$76060$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Skrev Ole Larsen :
> "J.C.Kløve" <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Egentlig er "den generelle holdning" ligegyldig. Fundatsen er ret
> klar : Køb og salg henvises til....."

nææhhh nej - ikke i DFM, her taler vi om tingene, og er vi generelt
enge om at være fleksible så er vi det

--
Dun@nt
XJ600 51J
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=223
Erstat 1.@ i mail adresse
ber bittert fortryder han startede denne tråd

Fra : Ole Mogensen

Dato : 22-07-03 11:06

"J.C.Kløve" wrote:

> [...]
> "police"
>
> Er X-postet til dk.admin.netikette for fortsat debat.

LOL , /hvis/ du vil lege " police " , så lad være med
at vedhæfte et gifbilled i svaret til Racing4Fun kl. 09:46.

Ole

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-07-03 11:49

"J.C.Kløve" <Dun@nt@mail.tele.dk> skrev:

>Har lige "futtet" een reklame til markedsgruppen

Nej, det har du ikke. Du har skrevet et svar hvori du påstår at
du har futtet, men det er ikke rigtigt.

--
Bertel

Fra : Hekto

Dato : 22-07-03 23:40

In article <bfiqh0$3ej$1@sunsite.dk>, J.C.Kløve says...
> [...]
> "police"
>
> Er X-postet til dk.admin.netikette for fortsat debat.

Min generelle holdning er, at ind imellem er der nogen der kan flippe
helt op i reklamer, quotes og citater.
Herregud - en enkelt smutter, engang imellem, behøver jo ikke udkalde
hele Den spanske Inkvisition! Selvfølgelig kan det være irriterende
hvis det tager overhånd, som med fx kandu.dk; men så har det også
relevans at gribe køllen og slå hårdt ned!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-07-03 00:14

Hekto <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev :

>Herregud - en enkelt smutter, engang imellem, behøver jo ikke udkalde
>hele Den spanske Inkvisition!

Så er det vel også en enkelt smutter, at du har en signatur på ti
linjer i det indlæg jeg svarer på?

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud