Forundring
Fra : KatjaStrofen

Dato : 21-07-03 21:39

Det virker som om der er gået voldsomt meget trend i Atkins her på
nyhedsgruppen :) - Spørgsmålene er mange.. [Det gør mig ikke noget.. så nej
det er ikke brok] - Jeg vil egentlig bare opfordre folk lidt til, at lade os
[læs i hvert tilfælde mig] høre hvordan det går.. sådan jævnligt :) - dvs
det ikke kun er spørgsmål der stilles.. men også beretninger :)

Katja
Som kunne bruge noget motivation

Never argue with an idiot, he will drag you down to his level and beat you
with experience

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 21-07-03 22:15

[KatjaStrofen | Mon, 21 Jul 2003 22:39:12 +0200]

>Det virker som om der er gået voldsomt meget trend i Atkins her på
>nyhedsgruppen :)

Ja, MON ikke :)

>Jeg vil egentlig bare opfordre folk lidt til, at lade os
>[læs i hvert tilfælde mig] høre hvordan det går.. sådan jævnligt :) - dvs
>det ikke kun er spørgsmål der stilles.. men også beretninger :)

Jeps, ganske enig. Jeg startede for nogle år siden og tabte 35 kg. på
det første 1½ år (kunne nok have tabt mig mere hvis jeg havde taget mig
sammen), og går nu blot og vedligeholder min vægt.

At jeg er på vedligehold betyder at jeg spiser den typiske lowcarb-mad,
men tilfører lidt af de ting der normalt er forbudt, altså lidt mere
frugt samt kartofler og brød.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : sune vuorela

Dato : 21-07-03 23:46

En der kalder sig "KatjaStrofen" <katja@katjastrofenremove.dk> skrev:

> [...]
>[læs i hvert tilfælde mig] høre hvordan det går.. sådan jævnligt :) - dvs
>det ikke kun er spørgsmål der stilles.. men også beretninger :)

Jeg startede på atkins d. 24 marts dette år med en startvægt på 138
kilo - nu starter vægten med to ettaller.

Det, jeg kan nu er:
- lukke min sovepose uden problemer
- gå 5-10-15 km uden at blive hudløs på inderlårerne
- løbe op til 2. sal med samme forpustningsgrad som ved gang i gamle dage
- knappe flere sæt bukser og shorts, som det har knebet med

Det eneste jeg savner er at kunne tage 5-8-10 hyggebajere spontant med
gutterne, men så længe de forstår og respekterer mit valg, er der ikke
så store problemer der.

Hygge!

--
Sune