Tvout virker, men ved film intet billed ??
Fra : Birger

Dato : 21-07-03 21:31

Jeg har et Nvida Gforce 4 ti 4200 med nyeste driver 44.03 windows xp pro,
mit tvout virker fint og jeg har før kunne se dvd film med Powerdvd 5 uden
problemer men det virker ikke mere nu, jeg kan se alt på tv men når powerdvd
starter op er der ikke noget billed på selve powerdvd underligt alt andet
virker untaget når jeg se film ,er det nogle codec jeg mangler eller er mine
drivere for nye ?? håber der er nogle der kan hjælpe mig på forhånd tak
Hilsen Birger

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-03 06:32

> [...]
>drivere for nye ?? håber der er nogle der kan hjælpe mig på forhånd tak

Måske lidt macrovision, kører du direkte til tv og ikke video.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Birger

Dato : 22-07-03 07:52

<Thf> skrev i en meddelelse news:3f1ccc2b.1190078@dtext.news.tele.dk...

> Måske lidt macrovision, kører du direkte til tv og ikke video.
>
> Nej det tror jeg ikke det er, for det har virket før hvor jeg har kunnet
se film det er efter jeg har lagt den ny Nvida 44.03 driver ind
Hilsen Birger

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 22-07-03 08:47

"Birger" <bsa@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> uden
> powerdvd
> mine

Har du sat TV'et til "primary display" under egenskaber for skærm ->
avanceret? Ellers er det nok det der er galt.

Mvh. Ulrich

Fra : Birger

Dato : 22-07-03 09:50

"Ulrich Sørensen" <ulrich.sorensenANTISPAM@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh. Ulrich
> Jeg har fundet delvis ud af det , det var overlaykontol der skulle
justeres hva det så eller er men det virker nu . tak for hjælpen
Hilsen Birger