Vedligeholdelse af flækøkse
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-07-03 20:48

Hej

Jeg har anskaffet en flækøkse som jeg godt vil være lidt godt ved. Den
bliver jo udsat for en del ved brug, så hvordan sikrer jeg mig bedst med
hensyn til at hovedet ikke løsner sig.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : HDJ

Dato : 21-07-03 20:45

Hvis det er træskaft,, så smid den i en spand vand,, engang imellem
/Henrik

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-07-03 21:04

Hej

HDJ wrote:

> Hvis det er træskaft,, så smid den i en spand vand,, engang imellem

Det er træskaft. Før, under, efter eller er det ligemeget?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : HHIST

Dato : 22-07-03 09:22

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> [...]
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards / Mit freundlichen Grüßen

Du skal bare sørge for at den del af skaftet hvor hovedet sidder ikke tørrer
ud.
Når den ser ud til at være tør stiller du den i vand, evt natten over. Men
den må ikke stå i vand hele tiden for så rådner den
MVH
FC

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-07-03 15:17

Hej

HHIST wrote:
> Når den ser ud til at være tør stiller du den i vand, evt natten over. Men
> den må ikke stå i vand hele tiden for så rådner den

Ok, tak for svarene.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk